בלוג קאונט


חיפוש עבודה בצפון

חיפוש עבודה בצפון – איך עושים את זה?

לא תמיד פשוט לחפש עבודה בצפון. רק לפני כמה שבועות היו בחדשות  המרכזיות נתונים באחוזים על כמות המשרות המוצעות בתחומים מסוימים דוגמת הייטק במרכז בהשוואה לצפון וכמות המועמדים לכל משרה. אם במרכז למשל יש בחודש מאי 10 משרות פנויות בחברה x עם 30 מועמדים לאותה משרה, בצפון בחודש מאי יש רק 5 משרות פנויות בחברה x עם 30 מועמדים לאותה משרה, כך שהסיכוי שלנו למצוא עבודה בצפון נמוך בהרבה בהשוואה למרכז. אז איך בכל זאת מייעלים את תהליך חיפוש עבודה בצפון שיכול להיות לא פשוט, מתיש ולעתים גם מתסכל.

 

  1. נרשמים לקבוצות בפייסבוק – יש המון קבוצות בפייסבוק לחיפוש עבודה. החל מקבוצות המתאימות לקהלי יעד ספיציפיים דוגמת קבוצות הייטק, קבוצות לעבודות זמניות, משרות בתחום השיווק, הפרסום והדיגיטל ועוד. כל מה שצריך לעשות זה לארגן קורות חיים סופר מושקעים, להצטרף לכל אותן קבוצות פייסבוק פונציאליות למציאת המשרה המיוחלת, ולהתעדכן באותן קבוצות בכל הזדמנות שיש לנו. הרי אנחנו נמצאים כמעט לאורך כל היום עם הלפ טופ, הסמארטפון או הטאבלט, אז בכל רגע נתון אנו יכולים בקלות לבדוק האם הועלתה משרה חדשה ופשוט להירשם אליה ולהציע את מועמדותנו.
  2. שואלים אנשים – אחת השיטות הוותיקות אך היעילות למציאת עבודה היא פשוט מפה לאוזן. ספרו לכל מי שאתם מכירים שאתם מחפשים עבודה ואפילו תעלו על כך פוסט בפייסבוק. תמיד יש אנשים שמכירים אנשים שיכולים לעזור לכם להשיג איזה ריאיון עבודה באיזו חברה. כולם מפעילים את הקשרים שלהם כדי להתקדם ולכן גם לכם כדאי קצת להעיז ולעשות זאת.
  3. לינקדאין – מדובר ברשת החברתית הגדולה ליצירת קשרים עסקיים ומציאת עבודה. בניית פרופיל בלינקדאין, עדכון פרופיל ברשת, העלאת מצגות וסרטונים יסייעו לכם למצוא בעזרת הרשת החברתית הגדולה והעוצמתית הזו עבודה בקלות.

 

הכי חשוב לזכור שתהליך מציאת משרה הוא תהליך ארוך שדורש סבלנות. לא כדאי לחפש עבודה בלחץ, במיוחד לא עבודה שהיא קבועה ולכן קחו אוויר, עשו שיעורי בית והתחילו בתהליך חיפוש עבודה שהפך להיות הרבה יותר פשוט מבעבר.