בלוג קאונט


מעוניינים בהתקנה של סוכך ? מה חשוב לבדוק לפני ה

דווקא בתקופת הקיץ אנשים רבים מתחילים להתעניין בהתקנת סוכך.

כמובן שעם בואה של השמש יותר ויותר אנשים רוצים לבלות במרפסת הבית או בחצר הבית, בין אם זה עם הכוס קפה של אחרי הצהריים ובין אם זה לשכב בשבת בבוקר בבריכה בחצר ביתנו.

לפני שאתם באמת עושים את הצעד ומתקינים סוכך בבית שלכם רצוי שתבדקו את הפרטים הבאין, זאת במטרה שהתקנת הסוכך תהיה אמינה, מקצועית ולשביעות רצונכם.

 

הדבר הראשון אותו כדאי לבדוק כאשר אתם רוצים לרכוש סוכך הוא לבדוק את תו התקן של הסוכך.

ישנם סוככים רבים שאין להם תו תקן ממכון התקנים הישראלי והדבר עלול להיות מסוכן, הן בהיבט של איכות החומרים, שכן הם עלולים להיות חומרים מסוכנים לנשימה למשל ובין בהיבט הבטיחותי שכן חלק מהחומרים המשמשים בתור סוכך כלל אינם מתאימים לכך היות והן אינם עמידים באש והם דליקים עד מאד.

 

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא כי אם בחרתם סוכך מבד , אתם בוחרים בסוג שניתן להחליף, היות ולאחר מספר שנים הבד הופך בלוי, דהוי מהשמש ולעתים קרובות אף נקרע.

אף אחד מאיתנו לא אוהב שיש לו בבית דברים שנראים רע, ועל כן ייתכן מצב בו נרצה להחליף את הבד. וודאו כי הבד אותו רכשם ניתן להחלפה או לשינוי.

 

לעתים נרצה לכוון את הסוכך כך שיתאים בדיוק לזווית בה אנו רוצים שהסוכך יגן עלינו מפני השמש. על כן זהו דבר נוסף שיש לוודא לפני שאנו מזמינים סוכך, שכן לא כל הסוככים ניתנים לכיוון בעת ההתקנה. לא נרצה להגיע למצב שבו אנו מגלים לאחר ההתקנה שהזווית בה הותקן הסוכך לא חוסמת את השמש במרפסת ביתנו או בחצר ביתנו או באיזור האכילה של בית הקפה שלנו.

 

התקנת סוכך היא אמנם דבר פשוט אך דרושה הרבה חשיבה מקדימה ולצידה הרבה מחשבה קדימה לשנים הבאות.

לכן אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה או בעל מקצוע בתחום הסוככים, שכבר ביצע מספר התקנות של סוככים ומאחוריו מספר שנות נסיון בתחום שכן הוא יוכל להגיד לכם מבחינה מקצועית מה הסוכך המתאים ביותר לבית או לעסק שלכם וכן יוכל לייעץ לכם מבחינה עיצובית לאור הנסיון אותו צבר במהלך השנים.