בלוג קאונט


פלטות עץ למכירה – רק מהמומחים

פלטות עץ נמכרות במחסני עץ הפזורים ברחבי הארץ, ומציעים ללקוחותיהם מגוון רחב של עצים הנמכרים לשימושים שונים. פלטות עץ, הן הבסיס לכל עבודת נגרות, אמנות או עיצוב שמתבצע באמצעות חומר העץ המיוחד.  פלטות עץ משמשות לבנייה של רהיטים מכל הסוגים ביניהם שולחנות, כיסאות, מדפים, ארונות, משטחי בסיס ועוד. משטחי בוצ׳ר לדוגמא, נחשבים לפלטות עץ איכותיות הנמכרות עבור סוגי לקוחות שונים – לקוחות עסקיים, תעשייתיים ופרטיים גם יחד.

 

פלטות עץ למכירה מוצעות בעיקר במחסני עצים או בנגריות גדולות, אשר מוכרים עצים מכל הסוגים והמינים למטרות שונות. לא קל למצוא את פלטת העץ המדויקת, אשר תתאים באופן ספציפי למטרה שלשמה אנו זקוקים לה, ולכן מומלץ מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע שמבין בתחום העץ ויודע בדיוק מהן התכונות והמאפיינים של כל פלטה. מחסן עצים, בשונה ממקומות אחרים המוכרים פלטות עץ, מאפשר לכם לרכוש את הפלטה בגודל אליו אתם זקוקים ולהימנע מרכישה של פלטת עץ גדולה ומגושמת. יש מגוון עצום של פלטות עץ המוצעות למכירה . לכל עץ יש את הצבע, המרקם, היתרונות והחסרונות המאפיינים אותו, ולכן בעת רכישת פלטה, מומלץ לקחת בחשבון את כל המגבלות והמאפיינים של הפלטות. היתרון של רכישת פלטות העשויות מעץ דרך מחסן עצים, הוא בכך שהאנשים העובדים במחסן יכולים להתאים את הפלטות בגדלים, עוביים ובאורכים שונים לפי דרישה. בין פלטות העץ המוצעות למכירה הן לבידים המצופים בפורניר, מלמין או פורמייקה, MDF ועוד. יתרון נוסף שברכישת פלטות עץ ממחסן עצים, הוא בהיותו של המחסן מוכר גם מוצרים משלימים לביצוע כל סוגי העבודות כגון פרופילי עץ, מוצרי פרזול ועוד.

 

לסיכום, פלטות עץ נמכרות בכמויות גדולות, ומאפשרות לנו לעשות, ליצור ולבנות כמעט כל דבר, אפילו בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳, החל משולחנות עבודה או משטחי עבודה ועד לרהיטים מעוצבים וייחודיים. פלטות עץ מאפשרות לנו לבנות מגוון רחב של רהיטים מיוחדים, אז במקום להתפשר ולרכוש רהיטים משעממים וסטנדרטים, בחרו בפלטות עץ ושדרגו את המראה של פינת העבודה, המטבח, הסלון או חדר השינה שלכם.