בלוג קאונט


מתקן חניית אופניים

מתקן חניית אופניים – לעודד לשמור על איכות הסבי

בחיים אנחנו יכולים לקבל הרבה החלטות שיהיו טובות גם לנו וגם לסביבה בה אנחנו חיים. אחת ההחלטות שיכולה לסייע מאוד גם לנו וגם לשמירה על איכות הסביבה היא החלטה לעבור מנסיעה ברכבים בתוך העיר לנסיעה באופניים. נסיעה באופניים יכולה לתרום מאוד לבריאות הפיזית וגם לבריאות ולרווחה הרגשית שלנו – היא מרגיעה, ממריצה ובו בזמן ספורט איכותי. מבחינת איכות הסביבה נסיעה באופניים היא אמצעי תחבורה ירוק שלא מזהם את האוויר כמו למשל רכבים שיש להם מנוע הנוסע על דלק והם פולטים חומרים מסוכנים לאוויר שמזהמים אותו.

אם אנחנו רוצים לקחת את העידוד לנסיעה על אופניים צעד אחד רחוק יותר אנחנו יכולים לבחור להתקין מתקן חניית אופניים בכניסה לבית שלנו או בכניסה למקום העבודה שלנו וכך לאפשר ליותר אנשים לנסוע באופן נוח על אופניים לכל מקום.

מתקן חניית אופניים – לשמור על האופניים שלכם בבית

התקנה של מתקן חניית אופניים בכניסה לבית הפרטי שלכם או בכניסה לבניין הדירות בו אתם גרים תוכל לסייע לכם לשמור על האופניים שלהם נעולות כך שלא יגנבו אותן. ניתן לרכוש ם מתקני חניה מסודרים ואיכותיים לאופניים שיש להם גגון – ואז האופניים פחות מתחממות בשמש והן גם לא נרטבות שיורד גשם והרבה יותר נעים לנסוע עליהן בכל מזג אוויר חם או גשום. מומלץ למדוד מראש כמה מקום יש לכם למתקן ולהזמין מתקן חנייה מותאם אישית למידות שמתאימות לחלל שלכם.

מתקן חניית אופניים – לשמור על האופניים שלכם במשרד

קנייה של מתקן חניית אופניים יכולה לסייע מאוד גם לשמור על האופניים שלכם כאשר אתם מכנים אותם ליד המשרד שלכם. כאשר יש חניה מסודרת ומוסדרת לאופניים אז קל יותר לנעול אותן עם מנעול חזק וטוב ואז לא צריך לפחד כל כך שאנשים יגנבו אותן. במשרדים רבים ברחבי הארץ בוחרים להתקין מתקני חניה ממתכת או מעץ לאופניים וכך מאפשרים לעובדים במשרד לשמור יותר על האופניים האישיות שלהם לאורך כל יום העבודה. כדאי גם לכם לברר איזה סוג מתקן יתאים למקום העבודה שלכם ולרכוש אותו.

מתקן חניית אופניים