בלוג קאונט


איך לקבל עוקבים באינסטגרם

ישנן כמה שיטות איך לקבל עוקבים באינסטגרם, לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. לפני שנבחן את היתרונות והחסרונות של השיטות לאיך לקבל עוקבים באינסטגרם. חשוב שנעצור לרגע ונסביר את החשיבות של עוקבים באינסטגרם. ובכן, לרשת האינסטגרם יש כמאתיים מיליון עוקבים חודשיים וכמיליארדי תמונות. עם תנועה זו של גולשים לא ניתן להתעלם מהאפשרויות הפרסומיות הגלומות ברשת האינסטגרם. חשבון משתמש באינסטגרם המייצג עסק יכול לתרום רבות לפרסום העסק כל עוד הוא מנוהל בצורה הנכונה.

אך על מנת להצליח באינסטגרם יש חשיבות לכמות גדולה של עוקבים. העוקבים הם כלי הכרחי להשגת המטרות הפרסומיות. לכן השאלה איך לקבל עוקבים באינסטגרם מקבלת חשיבות רבה. כפי שאמרתי בהתחלה ישנן שיטות שונות להשיג עוקבים באינסטגרם.

 

איך לקבל עוקבים באינסטגרם – היתרונות והחסרונות של השיטות השונות

 

1. ניתן לקבל עוקבים באינסטגרם באמצעות קניית עוקבים – ניתן למצוא אתרי אינטרנט רבים המציעים שירות של עוקבים תמורת תשלום. בעזרת שירותים אלו ניתן להשיג כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר ואפילו המחירים די זולים. בשיטה זו תקבלו תוצאות מיידיות היכולות לתת דחיפה לקמפיין שלכם. אך שימו לב שמדובר בעוקבים מזויפים, כלומר אלו אינם חשבונות אמיתיים אלא פרופילים פיקטיביים שנפתחו לטובת מטרה זו. אף אחד מהעוקבים האלו לא באמת ייחשף לפרסום שלכם כי הוא פשוט לא קיים. אך כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר יכולה בהחלט להביא את התמונה שלכם לרשימת התמונות הפופולריות ולקבל חשיפה של משתמשים אמיתיים.

2. עוקבים באינסטגרם באמצעות תוכנות – גם שיטה זו תביא לכם עוקבים תוך זמן קצר וחלקם אפילו יהיו אמיתיים. אך תוכנות אלו בסופו של דבר ישתמשו בחשבון שלכם על מנת לעקוב אחר חשבונות אחרים.

3. חטיפת עוקבים – הכוונה היא לקישורים הגורמים לגולשים לעקוב אחריכם ללא ידיעתם. הקישורים מפתים גולשים להקליק עליהם אך הם אינם מודעים שזהו פשוט כפתור שהקלקה עליו גורמת להם לעקוב אחר מישהו באינסטגרם. עוקבים מסוג זה הם אמיתיים אך בסופו של דבר הם יגלו שהם עוקבים אחר חשבון שמעולם לא ביקשו לעקוב אחריו וזה יגרום להם להגיב בזעם.

4. קניית עוקבים מגולשים אמיתיים – ישנם אתרים בהם ניתן לרכוש גולשים אמיתיים אך בסופו של דבר מדובר בעלות של 2-3 דולר לעוקב. כאשר יש לכם צורך באלפי עוקבים מדובר בסכום גבוה. החיסרון הוא שבסופו של דבר העוקבים יבטלו את אופציית העקיבה לאחר כמה זמן כי זה לא באמת מעניין אותם. הם עשו זאת בשביל התשלום. היתרון במידה ושילמתם אלפי דולרים הוא שזה בהחלט יביא תוצאות מהר ומכת פתיחה טובה לקמפיין שלכם.

5. השגת עוקבים באינסטגרם באמצעות קמפיין מודעות באינסטגרם – ניתן לפרסם מודעות באינסטגרם. אמנם זה עולה כסף אבל זה חוקי ומביא תוצאות מהר מאוד. המודעות יראו בפיד של משתמשים אמיתיים לפי פילוח שוק מתאים.

6. השקעה ארוכת טווח בחשבון איכותי אשר ישיג הרבה עוקבים.