בלוג קאונט


עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים באינסטגרם בחינם

האינסטגרם הינה רשת חברתית המאפשרת בעיקרון שיתוף של תמונות בלבד

אחרי התפשטות הפייסבוק ברחבי כל העולם, הגיע רעיון מהפכני חדש- רשת חברתית אשר נועדה לשיתוף תמונות בלבד, כך פותח האינסטגרם. האינסטגרם התחילה את דרכו כרשת לעריכת ושיתוף תמונות, אשר עם הזמן התפתחה וכיום מאפשרת עיצוב תמונות בצורה איכותית יותר וכן שיתוף של סרטונים. אחד החלקים המשמעותיים ביותר בשימוש באינסטגרם הינו העוקבים, וככל שיש לך יותר, כך יותר טוב.

אז מה זה עוקבים וכיצד ניתן להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם?

  • מה זה עוקבים: עוקבים באינסטגרם הינם המקבילה של חברים בפייסבוק, כלומר- האנשים אשר יכולים לראות ולהגיב על מה שאתם מפרסמים. ככל שיש לכם יותר עוקבים באינסטגרם, כך יותר אנשים נחשפים לפרסומים שלכם. העוקבים באינסטגרם חשובים כל כך לשימוש היומיומי בו היות והם יוצרים את כל העניין באפליקציה. במידה ואין לכם עוקבים- אף אחד לא רואה את הפרסומים שלכם, ולכן תוכלו להשתמש באפליקציה לעריכת תמונות ולקבל את אותם אפקטים. ישנן כמה דרכים להגדיל את מספר העוקבים אחריכם, חלקן בתשלום, אולם רבות מהן בחינם.
  • עקבו יותר- יעקבו יותר אחריכם: באופן ככלי, ככל שאנו עוקבים אחרי יותר אנשים, כך גם עוקבים אחרינו יותר. רוב האנשים, מלבד מפורסמים, מגדירים את החשבון שלהם כך שהם צריכים לאשר את בקשות המעקב אחריהם. כאשר אנו שולחים בקשה למעקב אחר מישהו, הוא אינו מקבל רק את הבקשה שלנו, אלא גם אפשרות לעקוב אחרינו בחזרה. ככל שנשלח יותר בקשות למעקב, כך יותר אנשים יבקשו לעקוב גם אחרינו, ואנחנו נרוויח עוקבים באינסטגרם בחינם.
  • שיפור החשבון: האינסטגרם הפכה להיות רשת חברתית אשר יוצרת עניין גם באנשים שאנחנו לא מכירים, ותרבות האינסטגרם מעודדת מעקב אחר אנשים שאנו לאו דווקא קרובים אליהם. באמצעות שיפור החשבון שלנו על ידי פרסום תמונות מעניינות יותר, נוכל ליצור עניין סביבו ולהגדיל את כמות האנשים אשר יעקבו אחריו. גם שינוי ההגדרות לכך שלא נצטרך לאשר את בקשות המעקב יכול להגדיל את כמות העוקבים אחר החשבון שלנו, ולאפשר לנו להרוויח עוקבים באינסטגרם בחינם אשר רק מעוניינים לצפות בתמונות שלנו, אולם אינם מכירים אותנו באופן אישי.
  • היעזרות באפליקציות: כיום ישנן מספר אפליקציות אשר מאפשרות לכם להוסיף עוקבים באינסטגרם בחינם על ידי צבירת נקודות. כלל האפליקציות מסוג זה עובדות על אותו רעיון- ככל שאתם עוקבים אחר יותר אנשים וככל שאתם יותר פעילים באינסטגרם, כך אתם מקבלים יותר נקודות. בשלב מסוים, תוכלו להשתמש בנקודות אלו בכדי להגדיל את כמות העוקבים אחריכם.

ישנן שיטות רבות להשגת עוקבים באינסטגרים בחינם, ואין צורך לשלם עבור כך

רבים מעוניינים בהגדלת מספר העוקבים אחריהם באינסטגרם, ומוכנים אף לשלם עבור כך, אולם כיום אין בכך צורך. עם כלל השיטות להשגת עוקבים באינסטגרם בחינם, אנו יכולים להגדיל את כמות העוקבים אחרינו בכוחות עצמנו ללא ביצוע תשלומים מיותרים.