בלוג קאונט


סרטים לצפייה ישירה דרך הסמארטפון לאן זה עוד צפ�

לפני משהו כמו 8 שנים בערך, שהאייפון הראשון פרץ לשוק הניידים בעולם, אף אחד מאיתנו לא ידע לצפות למהפכה של ממש בתחום האינטרנט ובטח שלא לחזות לאן עתידות האפליקציות להגיע. אם ניקח בחשבון את כל הנושאים והתחומים שעברו מהפכה בכמה שנים האחרונות, החל מחדירת האפליקציות העונות לצורך מסוים אצל כולנו, הורדת הטורנטים לצפייה של סרטים וסדרות טלוויזיה כמה ומתי שבא לנו, מהפכת הסרטונים והרשתות חברתיות, וזה רק על קצה המזלג. למעשה בשנים האחרונות, רבים מאיתנו מנצלים את העובדה שניתן לצפות במגוון של סרטים וסדרות, דרך אתרי האינטרנט השונים, בקלות, בפשטות ובנגישות מקסימליות. למעשה האופציה הזו לראות איזה סרט שבא לנו, מתי שבא לנו בצפייה ישירה, עשתה מהפכה של ממש בתחום הסרטים והקולנוע. העובדה שהמכשיר הסלולארי ואיתו הטבלטים  הפכו למחשב של ממש,  מחייבים את היצרניות לשדרג את המסכים בכל פעם מחדש בכדי לאפשר לנו בתור צרכנים חכמים אשר יודעים איכות מהי, ליהנות מצפייה ישירה של סרטים וסדרות, קליפים, תכני וידיאו, דרך הסמארטפון באיכות HD לא מתפשרת. אם היום אנחנו צריכים רק לפתוח אפליקציה, לחפש בשורת החיפוש את הסרט, הסדרה או הסרטון שאנו רוצים לצפות בצפייה ישירה ופשוט ללחוץ על לחצן הפליי אולי הפיתוח הבא יביא אותנו לציין בקול את שם הסרט בו אנו מעוניין לצפות בצפייה ישירה ופשוט לצפות בו.

 

סרטים לצפייה ישירה יתרונות וחסרונות

אפליקציות סרטים לצפייה ישירה מספקות לנו בתור צרכנים מגוון רחב של יתרונות.

  • ראשית, באמצעות קבלה של פלטפורמה נוחה, מהירה המצוידת לרוב בחוויית משתמש נפלאה, אנו מקבלים גישה נוחה לתכנים וסרטים איכותיים המאפשר לנו להעביר את שעות הפנאי שלנו בצורה מהנה ואיכותית בכל מקום בו אנו נמצאים בעולם.
  • אפליקציות מאפשרות לנו כגולשים לצפות בתכנים שעדיין לא הועלו למסכי הטלוויזיה כמו פרקי פרומו או פרקי בכוחה, קטעים מאחורי הקלעים של סרטים שצולמו, גם הם בצפייה ישירה.
  • אם בעבר היינו צריכים להוריד סרט שלם, היום אנו יכולים ליהנות מצפייה של סרטים בכל זמן, 24 שעות, 7 ימים בשבועות

https://www.youtube.com/watch?v=Xv_1fXLFlzc