בלוג קאונט


ספסל למקלחת

היתרונות בהחזקה של ספסל למקלחת

אם יש לכם מקלחת מרווחת יחסית בבית, וחדר רחצה נוח במיוחד, מדוע שלא יהיה לכם גם ספסל למקלחת שיוכל להפוך את החוויה לנעימה עוד יותר? התפקיד של ספסל המקלחת, הוא לשמש בתור מקום נוח מאד לישיבה, הצבה של הבגדים הנקיים שלכם, וכיו"ב. כך כשיוצאים מהמקלחת אפשר להתיישב על הספסל, להחליף בגדים בנוחות, ליהנות עוד מהחימום שדלוק בתוך חדר הרחצה, ובקיצור – להפוך את כל חווית הרחצה לנעימה במיוחד. מדובר באמת על שדרוג משמעותי – וכדאי להבין מה הופך את הספסל לנוח במיוחד.

 

התכונות המיוחדות של הספסלים למקלחת

  • עמידות למים וללחות – אין כמעט צורך לציין כי ספסל למקלחת חייב להיות עמיד בפני לחות ובפני מים. ספסלים רגילים מעץ עלולים להיות בבעיה כשהם נחשפים לכמויות גבוהות של מים ולאחוזי לחות גבוהים, וגם לטמפרטורות קיצוניות של חום או קור. אולם הספסלים שמיוצרים למקלחת עוברים טיפולי השבחה מיוחדים. הם אינם מושפעים מהסביבה, ולכן אפשר לעשות בהם שימוש בלי שום בעיה, והם שומרים על צורתם ועל הצבע שלהם גם אחרי שנים של שימוש.
  • מתאים גם למקלחות ציבוריות – יהיה הוגן לציין כי במקור, ספסלי המקלחת היו קודם כל במקלחות הציבוריות. כל מי שנכנס כיום לתאי המקלחות שיש בבריכות שחיה או במכוני כושר – ימצא שם לפחות ספסל למקלחת אחד ארוך במיוחד, ולעתים מדובר כמובן על כמה וכמה ספסלים שונים. כך כמות גדולה של אנשים יכולה גם לשבת, להניח את הבגדים בנינוחות, וכיו"ב. עם זאת, המגמה הברורה בשנים האחרונות היא גם לרכוש את הספסלים הללו לשימוש פרטי – והפעם במידות צנועות יותר.
  • מהו העיצוב עבור הספסלים? – ספסל למקלחת הוא לא רק פרקטי, אלא גם יכול לשפר באופן ניכר את העיצוב של חדר הרחצה שלכם. אפשר לשמור עליו בגוון העץ הטבעי שלו, אבל גם אפשרות למצוא ספסלים כהים או בהירים יותר, לצבוע אותם בגוונים לבנים, או ליצור דווקא ספסל צבעוני ומושך במיוחד.

 

לכם יש את היכולת לבחור

בעצם, כעת אתם יכולים לשדרג בקלות את כל חווית הרחיצה שלכם – ואתם רק צריכים לבחור בספסל הטוב ביותר מבחינתכם!