בלוג קאונט


מטבח מודרני

עיצוב מטבחים מודרניים: מה צריך להיות בעיצוב מט�

קווים נקיים ועיצוב מינימלי הם המאפיינים של עיצוב מטבח מודרני. עיצוב מטבח פשוט, מקסים ופונקציונלי הם רק כמה מהמילים שעולות בראש כשמתארים את המטבח הזה. אין צורך יותר להסתפק במטבח פשוט.

חומרה לארונות, אריחי שיש לבנים, גופי תאורה וריצוף הם רק חלק מהאפשרויות הרבות העומדות לרשותכם בעיצוב מטבחים מודרניים, והשאלה הנפוצה שמעסיקה בעלי בתים רבים היא: מה צריך להיות בעיצוב מטבח מודרני? המשיכו לקרוא.

ארונות עשויים עץ

בעיצובים מודרניים של מטבחים, עץ ופלדת אל חלד מספקים תחושה תעשייתית. ניתן להשתמש בעץ בהיר בדרכים שונות כדי להוסיף נעימות, החל מארונות, דרך בחירת סגנון הריצוף, ועד לאיים ולמשטחי עבודה משיש.

ארונות של מטבחים מודרניים לבנים צריכים להיות מקוזזים על ידי תוספות של נגיעות צבעים כהים יותר בשאר המטבח. מטבח עכשווי זה כולל רצפות אריחים שחורות, תקרה מצופה וארונות עץ. זה די מקובל להשתמש בכל סוג של גימור עץ או צבע בעיצוב מטבח מודרני כל עוד הוא לא ממוסגר.

משטחי שיש

משטחי שיש לבן הם גם אופנתיים וגם קלאסיים. הדפוס הטבעי של השיש מכוסה בדרך כלל באפור, מה שהופך אותו להתאמה טובה לנירוסטה. משטחי השיש הם נקבוביים, לכן חשוב להקפיד לנגב כל נוזל שנשפך בהקדם האפשרי ולהימנע מחיתוך מזונות על משטחים אלו.

ניתן לבחור משטח עם גוון דומיננטי להשגת תוצאות עיצוב מרהיבות של מטבחים מודרניים. צבעים צהובים, כתומים וירוק ליים הם בין האפשרויות הפופולריות ביותר. בחירה בצבע דלפק שבולט משאר הארונות תהפוך את השיש שלכם לכוכב המטבח.

משטחי מטבח עם דפוסים

אם אתם אוהבים סגנון עיצוב נקי ומינימליסטי לארונות המטבח שלכם, מומלץ לבחור משטחים מעוצבים כדי ליצור עניין ויזואלי. ניתן לעצב את המטבח בסגנון יצירתי עם בחירת השיש במטבח שלכם, על ידי שימוש באבן פסים או טקסטורות אחרות.

המומחים בתחום זמינים לסייע לכם

נציגי השירות של חברה שמתמחה בתכנון מטבחים יסייעו לכם לבחור את ארונות המטבח והמשטחים לעיצוב המטבח שלכם, אז אל תהססו לפנות אליהם כאשר אתם מעוניינים להתרשם מההיצע הפנטסטי של החברה ולהבין איך לבחור נכון ארונות מטבח בעיצובים מודרניים.