בלוג קאונט


הכי הרבה צפיות ביוטיוב

הכי הרבה צפיות ביוטיוב

כל אחד שמנהל ערוץ ביוטיוב ומעלה סרטונים רוצה להשיג כמה שיותר צפיות. כמה שיותר צפיות ביוטיוב זה אומר הרבה תגובות, הרבה עניין, הרבה חשיפה, הרבה שיתופים מה שבוודאי גורם ליותר אנשים לדבר על הסרטון שלנו, להכיר אותנו וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים. כמו שאנחנו רוצים הרבה לייקים ותיוגים בפייס, הרבה לייקים באינסטוש, ככה אנחנו גם רוצים להשיג כמה שיותר צפיות ביוטיוב.

 

דרכים להשיג צפיות ביוטיוב והרבה!

אז קודם כל חשוב לגרות את הצופים כדי למשוך כמה שיותר צופים ומעריצים לסרטונים שלנו.

 

טיפ מספר 1: התמונה שמייצגת את הסרטון שלכם עוד לפני שמישהו לוחץ עליו נקראת טאמבנל. אז אם אומרים לעצמכם עכשיו: ״זו בטח תמונה מה זה בכלל קשור לאחוזי צפייה?״ זה קשור ועוד איך!.התמונה שנמצאת שם מייצגת את הסרטון שלכם כלומר היא כרטיס הביקור של הסרטון והזה ולכן היא סופר סופר חשובה. כשמעצבים תמונה לטאמבנל ושמים שם פונט מודגש, מוסיפים רקע ומושקע ובקיצור משקיעים בזה, זה יוצר תנועה, נקודה.

 

טיפ מספר 2: כותרת: היא זו המרכזת את כל האינפורמציה שהסרטון שלכם עוסק בו במשפט אחד. מה זו כותרת טובה? כותרת שתקלע בדיוק למה שאנשים מחפשים כשהם רוצים לראות סרטון ביוטיוב בנושא כזה או אחר. כדי לשלב מקף כלומר את הסימן הזה בכותרת שלכם. לדוגמא המדריך – להגדלת צפיות ביוטיוב. כותרות מסודרות ומעניינות יסייעו לכם למשוך אנשים לצפות בסרטון שלכם. כדאי לנסח כותרת עם שאלות מעניינות שתמשוך אנשים לראות את הסרטון שלכם.

טיפ מספר 3: תגים: תגים הם למעשה התבנית שמופיעה תוך כדי שאתם עורכים את הסרטון שלכם. יותר תגים, יותר אנשים יוכלו למצוא את הסרטון שלכם אז כדאי להשקיע בזה זמן ומחשבה. תגים ומילות מפתח שקשורים לסרטון יעזרו ליותר אנשים למצוא את הסרטון שלכם. קשרו גם את הערוץ שלכם וכל מה שקשור אליו.

 

לסיכום, השקיעו בעריכת הסרטון שלכם זה מאוד חשוב להגדלת הצפיות. אין ספק בכלל שגם התוכן עצמו לא פחות חשוב כדי לגרום להרבה אנשים להיכנס.

הכי הרבה צפיות ביוטיוב