בלוג קאונט


איסטלטורר בתל אביב

חדרי הרחצה מעולים לילדים: מה שאתם צריכים לדעת

כל משפחה שונה, וכך גם כל חדר אמבטיה! כשאתם מעצבים חדר אמבטיה לבני המשפחה הצעירים ביותר שלכם, חזוב לזכור כמה דברים. ילדים גדלים במהירות, אז אתם צריכים לקבל החלטות עיצוב שיעבדו עבור המשפחה שלכם לא רק עכשיו, אלא גם בטווח הרחוק: ילדים ובני נוער מבלים זמן רב בחדר האמבטיה, אחרי הכל, והפעוט הזעיר שלכם יבקש מכם את מפתחות המכונית לפני שתספיקו לקלוט.

בטיחות קודמת לכול: לא משנה בני כמה ילדיכם, אתם רוצים לוודא שהם בטוחים בחדר האמבטיה. המשמעות היא שכל אינסטלטור בתל אביב יסדר את ההגדרות בדוד המים שלכם בכדי למנוע את הסכנה של כוויות ופצעים. בנוסף, הוספת כיסאות, מדרגות ומוטות אחיזה הופכים את השימוש העצמאי בשירותים עבור הפעוטות לקל ובטוח יותר.

חשבו על עמידות: ילדים מתעללים בחדרי האמבטיה. הם פעילים מאוד, סוערים ולא זהירים עם מכשירים, במיוחד עם ידיות. הימנע מהבעיות לפני שהן אפילו מתחילות בכך שכל אינסטלטור בתל אביב יתקין לכם ברז ללא צורך מגע. ברזים מדודים מגבילים את כמות המים שיוצאת מהברז, ומונעים הצפות למקרה שאחד הקטנים "שוכח" לכבות את המים!

עיצוב ידידותי לילדים: הפיכת חדר האמבטיה למושך לילדים פירושה שימוש בצבעים רבים. שמרו את הגוונים הנועזים וההדפסים היפים על פריטים שקל להחליף אותם כמו מגבות, וילונות מקלחת ושטיחים. מרקמים שומרים על המרחב מעניין לילדים: נסו לשלב מגוון גימורים כדי לספק עניין גם במישוש. ניתן לשלב אריחי אבן, פלדה מלוטשת, עץ חלק, אריחי שיש ומשטחים אחרים במגוון דרכים כדי להפוך את החלל לייחודי תוך שיקוף של הסגנון של משפחתכם. ולבסוף, אל תשכחו את הכיף! סל צעצועים ידידותיים לאמבטיה הוא חובה!