בלוג קאונט


עמודי חניה – פתרון יעיל, חסכוני ונוח

אחד הפתרונות היעילים ביותר על מנת למנוע מאנשים לחנות בחנייה הפרטית שלנו הינו עמודי חניה.

הרי אם להיות מציאותיים, אנחנו לא יכולים לשמור על החנייה שלנו כל היום ולבדוק אם רכב זר חונה בה, גם לא כאשר אנחנו בבית היות ויש לנו דברים אחרים לעשות, כמו מטלות הבית למיניהם, טיפול בילדים, עבודה וכמובן גם מנוחה או צפייה בטלויזיה. עמודי החניה מותקנים בקצה של מקום החניה הפרטית שלנו ובכך מונעים מכל רכב שאין לו את השלט או את המפתח להוריד את העמוד לא יוכלו לחנות בחנייה שלנו היות והעמוד ישאר עומד ויחסום את החניה.

עמודי חניה יתרונות

מספר יתרונות בולטים יש לעמודי חניה כאשר היתרון הראשי הוא העלות. עמודי חניה הם אינם מוצר יקר והם תורמים לנו רבות. אז נכון שבהיבט הפרקטי הם כמובן מונעים מאנשים זרים לחנות שלנו במקום החניה הפרטי שלנו אז מעבר לזה יש להם ערך מוסף רב שבמחיר שהוא לא יקר אנחנו קונים שקט נפשי וזמן רב של חיפושים אחרי אותו אדם שחנה בחנייה שלנו. אנו יכולים להיות בטוחים כי כאשר נשתמש בעמוד חניה אף אחד לא יוכל להחנות במקום החניה שלנו ונוכל להחסיר דאגה אחת לפחות מסל הדברים שמטרידים אותנו במהלך היום יום.

הרי אין דבר יותר מרגיז מלהגיע בסוף יום עבודה מפרך הביתה ולגלות שאדם זר תפס לנו את מקום החניה הפרטי שלנו עליו אנחנו משלמים כסף רב מידי חודש. בנוסף, עמודי חנייה הם קלים לתפעול כך שכל אחד יכול להשתמש בהם, החל מאנשים צעירים ועד אנשים מבוגרים שלא צריכים לחשוש שהעמוד כבד או לא נוח. הדבר היחיד שיש לעשות הוא לפתוח את הנעילה ולהוריד אותו למטה על מנת שהרכב שלנו יוכל להכנס לחנייה ולמחרת בבוקר כאשר יצאנו מהחניה לעלות אותו לנעול אותו למעלה על מנת לחסום את הכניסה לחניה.