בלוג קאונט


חתונה בתל אביב – יתרונות רבים אל מול אפס חסרונ�

זוגות רבים מתלבטים בשאלה האם להתחתן מחוץ למרכז הארץ ומחוץ לתל אביב ולנסות למצוא מקום אולי מעט יותר שקט, מעט יותר מרוחק או האם חתונה בתל אביב היא הבחירה הנכונה , לב ליבה של מדינת ישראל מבחינה גאוגרפית ומבחינה תרבותית.

לחתונה בתל אביב ישנם יתרונות רבים כאשר הבולט שבהם הוא עריכת אירועים איכותיים.

רבים מדברים ברחבי העולם על היותה של תל אביב מרכז תרבותי גדול מבחינות רבות, הן בתחום הקולינריה והן מבחינה תרבותית. בנוסף, חיי הלילה של תל אביב הם מהסוערים בעולם והיא נחשב לעיר תרבותית, אמנותית ואיכותית מכל הבחינות.

אם נשלב את כל אותם האלמנטים לערב אחד הרי שנקבל חתונה מושלמת שתכלול ספקים מקצועיים ואיכותיים כמו צלמים ומעצבים מהטופ האומנותי של הארץ, אוכל טוב, כמו שרק בתל אביב יודעים להכין בקפידה, ודי ג'יי מנוסה הישר מסצינת חיי הלילה של תל אביב שיקפיץ לכם את המסיבה בחתונה לגבהים חדשים.

ספקים רבים מעולם החתונות, בין אם מדובר בקייטרינגים או צלמים או אפילו מעצבים הניחו את בסיסם בתל אביב, דבר שיאפשר להם להיות חלק מהחתונה שלכם ולהפכה ללא פחות ממושלמת.

יתרון נוסף בחתונה בתל אביב הוא שאנחנו יכולים להתאים את סגנון החתונה אותה אנו רוצים לאולם אותו נבחר.

למשל אם אנחנו רוצים חתונה קטנה ישנם מגוון רב של אולמות חתונות בתל אביב שמציעים אירועי בוטיק איכותיים למספר מוזמנים מצומצם ולהפך, אם יש לכם חתונה גדולה עם מאות של מוזמנים, תוכלו למצוא גני אירועים רבים בעיר שיכולים לקלוט כמות גדולה של מוזמנים ועדיין לשמור על אירוע איכותי ויוקרתי.

הגמישות שמציעה העיר תל אביב על מגוון הסגנונות השונים שמציעים אולמות האירועים גורמים לכך שכל זוג שמתחתן יכול למצוא לו את הנישה שבה הוא רוצה לראות את החתונה שלו, החל מגן אירועים יוקרתי, דרך חתונה איכותית בבית מלון, דרך מגוון רב של אולמות על קו הים של תל אביב מנמל יפו השוקק חיים, ועד טיילת יפו העתיקה והאותנטית, ואפילו אירועי קטנים בחללים קטנים או גלריות המתאימות למספר רב או קטן של אורחים ונותנים אווירת חתונה יוקרתית ושונה.

https://www.youtube.com/watch?v=akR0Z3rrIXA