בלוג קאונט


קונה רכבים לפירוק

קונה רכבים במזומן: טיפים להשגת עסקה טובה

למפעיל ומנהל מגרש רכבים לפירוק, יש סיבה טובה מאוד לקנות את הרכב הישן שלכם. מבחינתכם, גם אם ערך הרכב ירד באופן משמעותי, עדיין תוכלו לקבל עליו סכום מזומן הולם עם העברת הרכב למגרש.

ביצוע עסקת מכירה עם קונה רכבים במזומן

אם תחליטו למכור את הרכב הישן ותרצו לקבל את התמורה הטובה ביותר עבורו, יש לכם אפשרות ליצור קשר עם קונה רכבים במזומן. איש מקצוע זה ינהל איתכם משא ומתן, וייתן לכם את התמורה לשווי הרכב במזומן, כדי לשפץ אותו ולבצע מכירה חוזרת. כך שגם אם לא תקבלו את מלוא הערך של המכונית, עדיין תרוויחו סכום משתלם במקום להיפטר מהרכב ללא תמורה.

זוהי אפשרות מהירה במהלכה תקבלו הצעה מיידית לרכישת הרכב שלכם, בעסקה שכוללת גם את איסוף של הרכב שלכם מהבית. במהלך המשא ומתן, יתכן שבעל מגרש רכבים לפירוק ינסה להנמיך את ההצעה שלו לאחר שיבדוק את הרכב שלכם, אבל מכיוון שהמטרה שלו היא לשפץ את הרכב עם חלקי חילוף שיש לו במגרש, מרכבים אחרים שפורקו, הוא יציג בפניכם הצעה משתלמת.

זוהי אפשרות משתלמת יותר ממכירת הרכב לקונה פרטי

סביר להניח שלא תוכלו לקבל סכום גבוה על הרכב הישן שלכם אם תחפשו עסקה מול קונה פרטי, מכיוון שאדם שאין לו הבנה מקצועית בפירוק רכבים, לא יוכל לרכוש את רכבכם כדי לשפץ אותו ולמכור אותו מחדש, כך שגם ההצעה שתקבלו מקונה פרטי, בהנחה שתמצאו עסקה כזו, תהיה בסכום נמוך.

חוץ מזה, תצטרכו להשקיע זמן בפרסום הרכב שלכם, בדיקת רצינותם של קונים פוטנציאליים, והקפדה שלא ליפול בפח בעסקאות הונאה, כך שהאפשרות המשתלמת והבטוחה ביותר היא לבצע עסקה עם קונה רכבים במזומן.

שימושים יעילים בחלקי חילוף של רכבים ישנים

החזקת מכונית ישנה כרוכה בהוצאות גבוהות, כשיש צורך לקחת את הרכב למוסך בתדירות גבוהה לתיקון תקלות.

הוצאות גבוהות אלו מסתכמות לסכומים גבוהים יותר מרכישת רכב חדש, כך שאפשרות מכירת הרכב לקונה רכבים לפירוק מאפשרת לכם לחסוך כספים למטרות אחרות.