בלוג קאונט


טרקטורון אאוטלנדר

טרקטורון אאוטלנדר: רכב עם נשמה גדולה

טרקטורון אאוטלנדר הוא רכב שטח עם כמה יומרות גדולות. זהו רכב תפעולי שמתאים לביצוע עבודות חקלאיות בתנאי שטח מורכבים, והוא מושלם לנסיעות ארוכות, אבל הוא גם אחד ממחטבי הקילומטרים החסכוניים ביותר בדלק בשוק.

יש לו גם אריזה פנימית כל כך חכמה, שהוא יכול להושיב ארבעה אנשים בצורה נוחה יותר מרוב מכוניות השטח הגדולות. זה גם כלי רכב שמאפשר שליטה מקיפה במהלך הנהיגה. הדור החדש של טרקטורוני אאוטלנדר גורמים לנהגים לשכוח את כל מה שהם ידעו על רכבי שטח, ובודקים את הדגמים החדשים המרהיבים, שרק המחשבה על בעלות עליהם, הופכת אותם למאושרים.

הגרסה החדשה של טרקטורון אאוטלנדר משנה באופן משמעותי את חוקי המשחק

החלק החיצוני של טרקטורון אאוטלנדר שוכלל עם כמה נורות LED וקצת יותר כרום, בעוד שהוא כולל גם כמה שינויים פנימיים, אם כי לרוב הנהגים לוקח קצת זמן למצוא אותם. אולי השינוי החשוב ביותר הוא התוספת של סוללה חזקה יותר במערכת היעילה מאוד של רכב זה.

זוהי האפשרות היחידה במכונית החדשה, אך היא יעילה להפליא בשמירה על צריכת דלק גבוהה ופליטה נמוכה. יחד עם זאת, בואו ניקח צעד אחורה, בעוד שהרכב החדש נראה כאילו הוא יכול לטפס על כל הר ולעלות על כל נחל, הוא בהחלט במיטבו גם כרכב לעבודה בתנאי שטח מורכבים.

טרקטורון אאוטלנדר פשוט כל כך קל להפעלה, עם תא נוסעים שתוכנן לשלמות כדי להביא את כל הפקדים בקלות לידיים וליצור איזון מושלם בין רכב שטח נוח לרכב עבודה תועלתני.

נתוני הביצועים כמעט ולא מפתיעים

יש רק 83 כ"ס בהיצע ממנוע ה-1.2 ליטר ארבעה צילינדרים בנזין, וזה מביא ל-0-60 קמ"ש ב-12.7 שניות, אבל משקלו הקל אומר שהוא מרגיש הרבה יותר תפקודי במיוחד בתנאי שטח. התמורה, כמובן, היא בחסכנות.

יצרני טרקטורון אאוטלנדר טוענים שהרכב מתנהל בצריכת דלק חסכונית באופן משמעותי, שמאפשרת שימוש ארוך לביצוע עבודות מורכבות ומאומצות בתנאי שטח, ללא צורך למלא דלק במשך שבוע, מה שהופך את רכב העבודה הקשוח הזה, לרכב עם נשמה גדולה, שיש לו ביקוש גבוה.