בלוג קאונט


הובלות בצפון

הובלות בצפון – הכי קרוב לבית שלך

קריסת שירותי הדואר הארצית, מחייבת אותנו לעשות שימוש בחברות הובלות

פתיחת השווקים בארץ לייבוא סחורות, תוך הורדת מיסי המכס הרבים ופיתוחה של רשת האינטרנט והחנויות המקוונות, אפשרה לכל אחד מאתנו לייבא כרצונו כל מוצר מעבר לים. דרך חיים זו הייתה עד לפני מספר שנים נראית לנו דמיונית לחלוטין, ורוב המסחר היה נעשה אך ורק בחנויות ייעודיות דרך יבואנים מורשים. לצד יתרונות המהפך הזה, הוא הוביל לקשיים עצומים על דואר ישראל, אשר מתקשה לעמוד בעומס העצום של החבילות אשר החלו להגיע בכמויות אדירות ללקוחות בכל הארץ. חוסר ההיערכות המספקת של הדואר מוביל לעיתים קרובות לתקלות, אבדן משלוחים או פגיעה בתוכנם. לכן, כמות הולכת וגוברת של אנשים החלה לעשות שימוש בשירותי חברות הובלות מקצועיות, אשר מבטיחות הובלה בטוחה ואחראית של משלוחים לכל חלקי הארץ, ולעיתים גם העולם. חברות הובלות מיומנות מבטיחות אמינות מוחלטת של המובילים, ומספקות שירותים רבים כגון העברת צ'קים ותשלומים, העברת סחורות באופן סדיר, ואף העברה של מסמכים משפטיים לנמעניהם. מבחר חברות ההובלות בצפון מחייב אותנו לבחור בזהירות את החברה עמה אנו עובדים.

מדוע כדאי לבחור חברת הובלות בצפון

כאמור, ישנו מגוון עצום של חברות הובלה בכל הארץ, אשר מתחרות ביניהם על נתח השוק ההולך וגדל. אמנם בצפון המבחר הינו פחות מאשר במרכז, אך עדיין עלינו לעשות את הבחירה בחברת ההובלות בתבונה, על מנת שהמשלוח שלנו לא יפגע, או חלילה ייגנב. הדגשים המרכזיים עליהם חשוב שנשים את ליבנו בעת בחירת חברת הובלות בצפון כוללים את ותק החברה, ניסיונה, והמלצות חברים מכרים ובני משפחה. יתרונות הבחירה בחברה הממוקמת בצפון הינם:

  • זמינות: חברת הובלות בצפון הינה זמינה לתושבי הצפון בכל עת, וצי הרכבים שלה עושה את הדרך לקרבת אזור מגוריכם באופן תדיר. לכן, תיאום הגעת החבילה או שליחתה צפוי להיות קל בהרבה מאשר חברה אשר בסיסה ממוקם במרכז.
  • מחיר: מאחר ומחיר ההובלה תלוי במידה רבה במרחק השילוח אשר על הנהג לעשות, חברת הובלות בצפון צפויה להיות חסכונית בהרבה. הדרך אשר על הנהגים לעשות מסתיימת באופן טבעי באזור הצפון, מה שמקצר את הדרך אשר עליהם לעשות.

חשוב מאוד לבחור בחברת הובלות מומלצת ומוכרת

בבחירת חברת הובלות אנו בעצם שמים את רכושנו באחריות זרים. רכוש זה המופקד בידם חשוף כמובן לגניבות, פגיעות או במידה ומדובר במסמך פרטי או משפטי להפצה. לכן, חשוב מאוד לבחור חברת הובלות בצפון אשר לה המלצות חמות, וניסיון ארוך שנים בטיפול במשלוחים מכלל הסוגים, תוך שמירה על עבר ללא רבב. מאחר וכמות האנשים העושה שימוש בחברות הובלה רק הולכת וגדלה, מומלץ להיוועץ עם חברים ומכרים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.