בלוג קאונט


מגן מזרון

כיצד אפשר לבחור מגן מזרון איכותי?

במידה ואתם עומדים לרכוש מזרון חדש, חשוב מאד שתשימו לב שמעבר לרכישה שלו עצמו, אתם צריכים לשים לב למרכיב נוסף, וזהו המגן שיהיה עליו. האם כל מזרון חייב במגן? ברמת העיקרון לא, אבל אנשים רבים מדווחים כמובן שמהרגע שבו הם החלו להשתמש במגן עבור המזרון שלהם, חייהם השתפרו פלאים. למגן המזרון יש אפשרות למנוע מאתנו כל מיני תופעות לוואי שמתרחשות לעתים בשל השכיבה על המזרון, ולכן הוא עוזר לנו גם ליהנות מאיכות שינה הרבה יותר טובה, וגם מסייע לשמור על הבריאות שלנו. אז מהן התכונות הנדרשות למגן איכותי עבור המזרון, כדי שנוכל לבחור במגן המתאים?

 

כמה תכונות שחובה לשים לב אליהן

  • המגן כמונע אלרגיות – אחת הסיבות הטובות ביותר לרכישת מגן עבור מזרונים, היא שמגן מתאים יכול לסייע מאד במניעת אלרגיות. למזרנים באופן עקרוני יכולה להיות נטייה להצטברות של אבק. מעבר למפגע האסתטי, עבור חלק מהאנשים זה מסוכן, משום שיש להם אלרגיה לקרדית האבק. מובן שאם בוחרים במגן איכותי, אפשר להימנע מכך. המגן מונע את ההצטברות של האבק ושל קרדית האבק – וכך אתם שומרים היטב על הבריאות שלכם. ודאו זאת לפני שאתם רוכשים את המגן, וראו שיש לו את התכונות הרצויות.
  • מניעת זיעה – עוד היבט חשוב מאד ברכישת מגן עבור המזרון, הוא נושא הזיעה. חלק מזרונים הם אולי נעימים, אבל יש להם בעיה כאשר אנו מזיעים. במקום להתנגד לזיעה הם סופחים אותה פנימה, והדבר גם פוגע מאד במזרון עצמו – וגם מגביר את הזיעה שלנו. מגן מזרון איכותי, יכול לתפקד למעשה כמונע של חדירת נוזלים באופן כללי לתוך המזרן, כאשר הדגש הוא על זיעה. הדבר שומר על המזרון נקי לאורך זמן, ושומר גם על תכונותיו. חשוב לציין שמעבר להגנה מפני זיעה, המגן גם מאפשר הגנה מפני הפרשות נוספות.
  • מגן שמאפשר נשימה – לא מדובר על נשימה רגילה, אלא כמובן על נשימה ואווריריות של המזרון עצמו אשר משפיעות על הגוף שלכם. כאשר רוכשים מגן מזרון שעשוי מחומרים איכותיים, אתם תשימו לב לכך תוך זמן קצר בשינה שלכם – מגן כזה יאפשר העברה יותר נעימה של האוויר סביב הגוף שלכם, ולא יחנוק אותו ויגרום להזעה מוגברת. זוהי תכונה חשובה מאד שכדאי לוודא אותה היטב, לפני שבוחרים את המגן מסוג כזה או אחר.

 

לא מתפשרים על איכות המגן

יש אם כן כמה היבטים שונים לבחירת המגן האיכותי עבור המזרון שלכם. אל תשכחו שאת ההשוואה לא חייבים לבצע רק בחנות – ויש כיום אפשרות לבצע השוואה גם דרך האינטרנט, ולקרוא על דגמים שונים של מגני מזרונים .עם זאת, רצוי כמובן שאת הבחירה הסופית במגן, תעשו לאחר שנגעתם בו והרגשתם אותו, והבנתם כיצד הוא יכול לשרת אתכם בפועל.