בלוג קאונט


עוקבים לפייסבוק

כיצד מגייסים עוקבים לפייסבוק

עוקבים לפייסבוק הוא דבר שכל מי שיש לו חשבון בפייסבוק רוצה. עם השנים לאחר ביסוס הפייסבוק כרשת חברתית נעלה ומובילה, החליטו בפייסובק להוסיף כפתור עוקבים שמאפשר מעקב אחרי חשבונות עסקיים ואישיים. אז כיצד מגייסים עוקבים לפייסבוק? התשובות בהמשך.

לפני הכל – מה זה בכלל עוקבים בפייסבוק?

בשנת 2011 פייסבוק השיקה כפתור חדש שמאפשר מעקב אחרי חשבונות, גם אם הם אינם חשבונות של חברים. את הכפתור כל בעל חשבון יכול להוסיף בצורה קלה, ולעשות זאת דרך הגדרת הפרטיות של החשבון. הוספת האופציה נועדה כדי לעזור לבעלי חשבונות רבים לחשוף את החשבון שלהם, לפרסם אותו, והוא מאפשר גם לעוקבים להיחשף אל תכנים מעניינים ורלוונטיים עבורם.

אז כיצד מגייסים עוקבים לפייסבוק

אם אתה לא אישיות מפורסמת, סלבים או אמנים מפורסמים שמקבלים עוקבים רק על היותם הם, סביר להניח שכדי לגייס עוקבים לפייסבוק תצרכו לבצע כמה פעולות:  

צרו חשבון פייסבוק מעניין – כדי לקבל עוקבים בפייסבוק, חשוב שחשבון הפייסבוק שלכם יהיה מעניין. פוסטים איכותיים בעלי הומור, תובנות ושלל נושאים יתאימו כמו גם תמונות מרתקות ומעניינות, ופרסום מידע חשוב.

פוסטים טובים הינם פוסטים שמאפשרים ערך מוסף לגולשים בפייסבוק, התמונות עליהן להיות כאלה שהגולשים יוכלו להזדהות עמן, ועל המידע להיות רלוונטי למי שאתם רוצים שיעקוב אחרי החשבון שלכם.

פרסמו את דף הפייסבוק שלכם בדפים של חברים – אל תתביישו לפרסם את הדף שלכם על גבי דפים של חברים טובים ובקבוצות רלוונטיות. את החברים יש לשאול אם ניתן לפרסם בדף שלהם לפני הפרסום ובפרסום בקבוצות יש לבדוק את כללי הקבוצה.

רכשו עוקבים בפייסבוק – כיום ניתן לבצע קניית עוקבים לפייסבוק . קניית עוקבים יש לבצע מחברות טובות שיכולות לספק לכם עוקבים מחשבונות אמתיים בפייסבוק. בצורה זאת תוכלו לייצר תנועה או 'באאז' סביב הדף שלכם ולגייס יותר ויותר עוקבים.

פרסמו את הדף שלכם במקומות נוספים – חשוב לפרסם את דף הפייסבוק שלכם במקומות שונים. בפורומים, באתר האינטרנט שלכם, ביוטיוב (גם בסרטון שהכנתם וגם בתגובות לסרטונים) בכתבות, מאמרים ועוד. בצורה זאת תוכלו להגדיל את הצפיות בדף שלכם.

כיצד מוסיפים כפתור עקוב לחשבון הפייסבוק?

על מנת להוסיף את הכפתור יש להיכנס אל הפרופיל שלכם, לאחר מכן ברשימת המדורים הנמצאת מתחת לתמונת הפרופיל יופיע הכפתור Subscribers, יש ללחוץ על הכפתור, ולהגיע לedit/ שם ניתן להחליט אם תרצו שיעקבו אחריכם או לא.