בלוג קאונט


דרושים מלצרים

דרושים מלצרים תל אביב

תל אביב נחשבת לאחת הערים המובילות בתחום הקולינריה הן בישראל והן בעולם. לא מזמן, זכתה תל אביב באחד המקומות הראשונים בתחרות קולינריה בינלאומית. היצע המסעדות בכל סוגי המטבחים הינו רחב ומגוון ואין אחד או אחת שלא ימצאו את עצמם מהבחינה הזאת. בנוסף, תל אביב מלאה במרכזים ובאזורים שופעים במסעדות ובתי קפה ….הנה כמה מהאזורים המבוקשים…

 

  • שדרות רוטשילד, שדרות בן ציון ושדרות בן גוריון הינן שדרות יפהפיות המזכירות נגיעות של חו״ל ממש והיצע בתי הקפה, הברים והמסעדות מגוון מאוד. באזורים אלו יש אפילו מסעדה יפנית שזכתה בכוכב מישלן.
  • נווה צדק – שכונה ותיקה בתל אביב בה ממוקם מתחם סוזן דלל, גם הוא שופע במסעדות מעולות. מסעדת בשר של שנים, המסעדה הידועה ״סוזנה״, מסעדת דלל ועוד מגון בתי קפה קטנים שמזכירים כפר קטן בצרפת.
  • מתחם שרונה מציעה קשת רחבה של דוכני אוכל ממיטב השפים בישראל – יונתן רושפלד עם דוכן הודי מפואר, אהרוני עם דוכן ראמן אותנטי, שגב עם שני דוכנים – דוכן מתוקים אמריקאים ססגוניים ודוכן סנדביצ׳ים נדיבים וטעימים. פרט לשוק שממש נותן לנו קפיצה לאירופה יש גם המון מסעדות עם קונספטים משוגעים. למשל יש מסעדה שבה ניתן להזמין סל פיקניק ובו מיטב מטעמים, מעדנים ובקבוק יין, מקבלים מפה משובצת ויוצאים לערב רומנטי על הדשא.

 

יש עוד המון אזורים מלאים במקומות שווים אליהם בכל ערב משתרך תור ארוך של ממתינים.  הרחובות אבן גבירול, אלנבי, רחוב הארבעה ועוד רבים נוספים מציעים לכם מסעדות איטלקיות, יפניות, צרפתיות ועוד. מסיבה זו וסיבות רבות נוספות, תל אביב היא עיר שזקוקה למלצרים איכותיים שרוצים ללמוד את התחום ולהעניק ללקוחות המגיעים מכל העולם אל העיר המופלאה הזאת שמלאה בצבעים, ניחוחות וטעמים שירות שהוא לא פחות ממעולה. המלצרים מרוויחים כסף מעולה במסעדות ובבתי הקפה שנע בממוצע בין 60-100 שקלים רק מטיפים. יש מסעדות גם לאורכה של הטיילת למי מכם שמעוניין לעבוד בסמוך לים ואם תרצו אפשר גם לעבוד במלונות של תל אביב בתור מלצרים ולהנות ממענק של עבודה מועדפת.