בלוג קאונט


מדביר מקצועי

כך תזהו מדביר מקצועי ואמין

בחירת שירותי הדברה מחייבת התייחסות לפרמטרים כמו ניסיון, מקצועיות ואמינות. השאלה היא איך מוצאים מדביר מקצועי ואמין וכיצד ניתן לזהות אותו. בדיוק בשביל זה הכנו לכם כמה כללי מפתח מרכזיים:

א. לפי ההסמכה – הדרך הטובה ביותר לזהות רמה מקצועית גבוהה של איש מקצוע היא לברר לגבי ההסמכה שלו. מדביר עם תעודת הסמכה של מוסד מוכר ובעל מוניטין יהיה בדרך כלל אמין ומקצועי. לעומת זאת, מדביר שלא יסכים לומר לכם היכן רכש את ההסמכה עלול לגרום יותר נזק מתועלת ולכן עדיף לוותר על שירותיו.

ב. לפי המלצות של לקוחות קודמים – עוד דרך נוחה ויעילה לזהות איש מקצוע אמין היא להתייעץ עם לקוחות קודמים. המלצה אובייקטיבית של לקוחות קודמים תאפשר לכם לדעת כיצד איש המקצוע מתנהג בזמן אמת, באיזה אופן הוא פותר בעיות והאם הוא עומד לרשות הלקוחות גם אחרי שהשירות מסתיים.

ג. לפי המחיר – מדביר אמין יגבה את המחיר המקובל בענף ההדברות, בעוד מדביר לא אמין ולא מקצועי ינסה לנצל את המצב שבו אתם נמצאים. המחיר הוא אינדיקציה מצוינת לרמת האמינות של כל איש מקצוע. בשביל לדעת מה המחיר המקובל בענף, תוכלו להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט.

מה מאפיין עבודת הדברה מקצועית?

בסופו של דבר, כל איש מקצוע נמדד לפי רמת העבודה שהוא מבצע. בתחום ההדברות תוכלו לבדוק למשל באיזה חומרים המדביר משתמש. אם הוא משתמש רק בחומרים בעלי תווי תקן, משלב בין סוגים שונים של חומרי הדברה על מנת להגביר את היעילות ומטפל במוקד הבעיה ולא רק בסימפטומים – הרי שמדובר על איש מקצוע אמין. מנגד, מדביר שרק מנסה לחסוך לעצמו זמן וכסף לא יהיה שווה את ההשקעה שלכם.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים להיות מומחים להרחקת מזיקים ומכרסמים כדי ליהנות משירותיו של איש מקצוע אמין. הטיפ העיקרי הוא להישאר עם אצבע על הדופק ולהשקיע זמן בהשוואה בין אנשי מקצוע. השוואה מן הסוג הזה תבטיח שתבחרו מדביר אמין ושתיהנו מהשירותים שלו לאורך זמן ובמחיר הוגן.