בלוג קאונט


ערסלים לגינה

מה חשוב בשינה בערסלים לגינה?

רובנו מכירים את הערסלים ככלי שעליו תופסים מנוחה קלה או שנהנים להתנדנד עליו, אך לא רבים מודעים לכך שערסלים לגינה יכולים להוות תחליף נהדר למזרון השינה. ערסלים לגינה יכולים להקל על כאבי גב, לחפות על בעיות שינה ובאופן כללי לעזור לנו להרגע ולהפחית את רמת המתח.

בכדי למצות כמה שיותר את היתרונות הגלומים בערסלים לגינה, הנה כמה רעיונות ועצות שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהערסלים.

קיימים סוגים רבים של ערסלים לגינה, בחר את הסוג התאים

לא כל הערסלים לגינה מתאימים לשינה. מבנה הערסל והחומר ממנו הוא עשוי הם גורם חשוב מאוד. אם אתם חושבים לישון בערסל, אל תקנו ערסל העשוי מחומרים קשים כגון: ערסלי חבלים או ערסלים העשויים מפוליאסטר, מפני שאלו חומרים שלא נעימים למגע הגוף. החומרים המתאימים ביותר לשינה כוללים כותנה וחומר שנקרא Druacord.

באופן כללי החומרים שמהם עשויים ערסלים לגינה הם:

כותנה – חומר טבעי, רך ונעים.

פוליאסטר – זול, אך קשה ולא טבעי.

ניילון – זהו אינו חומר טבעי, אך רך יותר מהפוליאסטר.

Duracord – זהו חומר חדיש ומעולה, מחזיק לתקופה ארוכה ונוח כאשר שוכבים עליו.

ה Duracord הוא חומר העשוי מחוט סינטטי. הוא חומר חזק ביותר, ומרגיש קרוב מאוד לכותנה הטבעית. ה Duracord עמיד במים, אך עדיין מומלץ לאחסן אותו כאשר לא בשימוש.

על הערסל להיות תלוי בחופשיות

למרות שזה מפתה מאוד להדק את הערסל ולמתוח אותו כמה שאפשר, ערסלים לגינה צריכים להיות תלויים בחופשיות. תליית הערסל בחופשיות יוצרת מן גומחה נמוכה, וביחד עם קירות הערסל המכסים מסביב, נוצרת סביבה מנוחה רגועה.

עזרים נוספים לשינה בערסל

הביאו איתכם עזרים נוספים שיעזרו להשלים את תחושת הרוגע בעת השינה בערסל. העזרים חשובים ביותר הן השמיכה והכרית. עזרים אפשריים נוספים הם: שק שינה, רשת נגד יתושים ויריעת כיסוי מפני הגשם.

נענעו את הערסל

אל תסתפקו בשכיבה בלבד. כאשר אתם נכנסים לערסל, נענעו את עצמכם או בקשו ממישהו שיעשה זאת בשבילכם. מחקרים הראו שתנועת הנענוע יוצרת תחושת רוגע אצל האדם המתכונן לשינה.

https://www.youtube.com/watch?v=ZvKdvVsBFI4