בלוג קאונט


עוקבים באינסטגרם צינור לילה

עוקבים באינסטגרם צינור לילה

ניתן לומר בפה מלא כי צינור לילה בהנחייתו של גיא לרר שינתה לעד את הטלוויזיה הישראלית. אתם בטח שואלים מה הגדולה של צינור לילה? מדוע מדובר בתכנית ששינתה סדרי עולם? אם כן אתם צריכים להבין כי צינור לילה הייתה התכנית הראשונה שחיברה בין העולם הדיגיטלי לעולם הטלוויזיה. זוהי הגדולה של התכנית והיתרון העצום שלה ואנו צריכים לקחת זאת בחשבון. העובדה כי התכנית שידרה יום יום קטעים מהאינטרנט הייתה פורצת דרך ורק לאחר זמן מה הבנו כי התכנית היא חלק מהמיינסטרים הישראלי. התכנית השאירה חותם עז על הציבור הישראלי והפכה לאחד הנכסים הגדולים ביותר של ערוץ 10. רק לאחר עליית התכנית הבנו כמה היה מצא גדול לעולם האינטרנט וכמה מקום היה לתכנית מסוג זה. אין ספק כי ניתן לומר כי מפתחי התכנית פרצו דרך לעוד רבים וכי אנו נראה שילובים מסוג זה הרבה יותר בעולמות האינטרנט והטלוויזיה. כמו כן אנחנו נראה הרבה יותר עוקבים באינסטגרם צינור לילה וזאת מכיוון שהתכנית רק הולכת ומתפתחת.

עוקבים באינסטגרם צינור לילה – כיצד אני יכול להופיע בתכנית?

אך מה אם אני לא רוצה להיות רק חלק מקהילת עוקבים באינסטרגם צינור לילה אלא גם להופיע בתכנית? כיצד אני יכול להופיע בתכנית? ראשית חשוב להבהיר כי קשה להופיע בתכנית ומעטים זוכים לכך. אך בכל זאת אם אתם רוצים להופיע בתכנית אתם צריכים לעשות דבר מה יוצא דופן. אתם יכולים להעלות תוכן ויראלי שיהפוך לדבר החם הבא, או שאתם יכולים לפתח קהילת עוקבים גדולה ברשתות החברתיות ואז יראיינו אתכם בתור אושיות רשת. אם חלומכם להופיע בתכנית אזי תשקיעו בכך ועשו הכול בכדי להגשים חלום זה.

עוקבים באינסטגרם צינור לילה – מה עם הצנרת?

כאשר אנחנו מדברים על עוקבים באינסטגרם צינור לילה אנחנו חייבים לקחת בחשבון גם את המתחרה הגדולה שלה הצנרת. גיא לרר עזב את צינור לילה והקים תכנית מתחרה ברשת. כיום יש שתי תכניות המחברות בין העולם הדיגיטלי ובין האינטרנט ונראה כי רק הזמן יגיד איזה תכנית מוצלחת יותר.