בלוג קאונט


על היתרונות והחסרונות של ברז נשלף למטבח

כאשר מגיעה העת לבחור ברזים למטבח שלנו, אנחנו עומדים מול כמה דגמים אפשריים שאפשר להתקין. אחת מהאפשרויות המיוחדות ביותר, שאף הולכת ונעשית מאד פופולרית, היא האפשרות להתקין ברזים למטבח אשר יהיו גם נשלפים. הברז הנשלף נכנס בסערה לחיינו לפני 25 שנה, ומאז הוא נמצא בבתים רבים. אז מהם היתרונות ומהם החסרונות בשימוש עמו?

 

הסבר על כל תכונה

  • ניקיון נוח של כלים – אין ספק שאחד מהיתרונות הברורים של ברזים למטבח שהם נשלפים, הוא בכך שהם מאפשרים לנו לנקות בצורה נוחה יותר כלים גדולים ומלוכלכים. יותר לא צריך להפוך את הכלי לכל מיני זוויות, אלא פשוט מוציאים את הברז הנשלף, ועוברים איתו היטב על כל אחד מהאזורים בכלי. כך הניקיון הוא הרבה יותר מהיר וגם הרבה יותר יעיל.
  • שטיפה ומילוי דליים – מעבר לכך, ברז נשלף במטבח גם יכול להיות נוח כשצריך לשטוף את המזנון במים – למשל כשהצטברה עליו כמות גדולה מאד של לכלוך. מעבר לכך, כדאי גם לזכור כי בעזרת ברזים למטבח שהם נשלפים, אתם יכולים למלא בקלות דליים וכלי קיבול נוספים. למשל לקראת שטיפה הרצפה, שמים את הדלי על שיש, שולפים את הברז, וממלאים את הדלי במים. זה חוסך לכם בזמן, נוח מאד, ומהווה תכונה קטנה ונוספת שהופכת את החיים לפשוטים יותר.
  • טיפול בצינור הנשלף – מן הצד השני, צריך לזכור שאם אתם בוחרים ברזים נשלפים למטבח שלכם, הרי שחשוב לטפל בצינור הנשלף עצמו. זהו צינור רגיש יותר מאשר ההתקן של הברז עצמו, ולעתים גם ייתכנו ממנו דליפות. לכן, אפשר לשקול לעתים את החלפת ואם הוא לא מתפקד – וזו תכונה שחשב לקחת בחשבון?
  • אי שימוש בתכונות – יש אנשים שטוענים שברזים נשלפים אינם משתלמים כי הם יקרים יותר, אבל מהצד השני רוב האנשים לא עושים שימוש בכלל באפשרות השליפה שלהם, ולכן זו לא הוצאה חכמה מידי.

 

אז מה המסקנה?

באופן כללי, כדאי מאד לקנות ברזים למטבח שהם נשלפים, בתנאי שאתם באמת מתכוונים להשתמש באופציה הזו. כך ההוצאה תהיה משתלמת מבחינתכם, ובאמת תתרום לכם.