בלוג קאונט


ספסל עץ נמוך

ספסל עץ נמוך- סלון פרטי אצלנו בגינה

אחד מרהיטי הגינה אשר תפסו תאוצה בשנים האחרונות, אותם אנו יכולים לראות עוד ועוד בבתים, בחצרות של אנשים ובגני אירועים הוא ספסל עץ נמוך . כנראה שהטרנד הזה התחיל מחתונות אשר מוקמו על חוף הים, באזורים פתוחים כמו יערות שם היו מעצבים פינות זולה מדליקות בהן יוכלו הצעירים והמבוגרים לשבת, להתפנק על איזה קוקטייל או כוס יין טובה ולאכול איזו מנה ראשונה בקבלת הפנים לצד מוזיקה כייפית שמכניסה לאווירה.

 

משם, הבינו את הפוטנציאל האדיר של ספסלי העץ הנמוכים אשר מצוידים בכריות בכל מיני צבעים ולמעשה הופכים את הגינה שלנו לסלון עם אוויר בארבעה כיווני אוויר. את ספסלי העץ הנמוכים אפשר לסדר בזוגות או בשלישיות וממש ליצור בפרגולה,על הגג, על הדק, במרפסת או סתם ככה על הדשא סלון למופת, מה שמשדרג מאוד את האזור החיצוני של ביתנו. לספסלי העץ אפשר להוסיף שמשייה רחבת ידיים, שולחן עץ נחמד והנה לכם מערכת גן יוקרתית, נעימה לישיבה ולא פחות חשוב נוחה!. המחירים של ספסלי עץ נמוכים אינם יקרים, ניתן לרכוש כמה ספסלים במאות שקלים בודדים או אפילו לרכוש ספסלי זולה במחירי יד שנייה הן באינטרנט והן דרך חברים או חנויות המוכרות רהיטי גן יד שנייה.

 

היתרונות של ספסלי הגן הנמוכים

  1. מעוצבים בשיק- העובדה שהם נמוכים ולא גבוהים יוצרת מאין אווירה חמימה כזו של משפחה המזמינה אותנו לישיבה, גם במקום זר בו אנו נמצאים או מבקרים לראשונה
  2. מגוון צבעים- אפשר לשחק עם הצבעים הן של הספסלים עצמם והן של הכריות וכך ליצור מאין צבעוניות מודרנית כזו בגינה שלנו.
  3. נוחות- מכיון ומציידים את הספסלים הנמוכים בכריות הם הופכים הרבה יותר נוחים ואז אפשר למעשה לשבת עליהם לאורך זמן.
  4. מחיר סבבה- הם ממש לא יקרים בהשוואה למערכות גן יוקרתיות אחרות ולכן ניתן לרכוש אפילו כמה ספסלים וליצור משהו איכותי וטוב במחיר שווה לכל נפש.

 

אז קדימה, לפני שהקיץ מגיע, כי החורף עובר ממש מהר, החלו לתכנן לעצמכם את הסלון החיצוני שלכם עם ספסלי זולה נמוכים לגינה עשויים עץ מלא ואיכותי.

ספסל עץ נמוך