בלוג קאונט


פיצה מטריתה קריית שמונה

פיצה מטריצה קרית שמונה

במסגרת טרנד הבריאות העולמי פיצריות רבות ברחבי הארץ והעולם כולו החלו לאפות בפיצריות שלהם פיצה מקמח כוסמין. קמח הכוסמין הינו בריא יותר משמעותית מהקמח הלבן והוא ידידותי יותר למערכת העיכול. בנוסף מכיל קמח הכוסמין כמות גדולה של סיבים תזונתיים וחלבון, הרבה יותר מחיטה רגילה. הסיבה המקורית שבגינה נטשו את קמח הכוסמין שהיה פופלרי מאוד בעבר הוא שיותר קל, זול ופשוט יותר לגדל חיטה רגילה אשר ממנה מפיקים קמח לבן.

בפיצה מטריצה קרית שמונה אנחנו מבינים שהבריאות שלכם חשובה לכם מאוד ולכן היא חשובה גם לנו, ועל כן החלטנו להוסיף לתפריט המגוון שלנו פיצה מקמח כוסמין. ישנם רבים אשר חוששים להזמין פיצה מקמח כוסמין לאור העובדה שהפיצה לא תהיה באותו טעם לאור הבצק השונה. תודות לתנור הלבנים הייחודי שלנו אנחנו אופים את הפיצה מהקמח כוסמין בצורה שלא תרגישו שמדובר בפיצה העשויה מבצק שאינו בצק לבן רגיל, כך שהטעם הוא אותו טעם נהדר של פיצה מטריצה קרית שמונה רק שהפיצה יותר בריאה. על הפיצה מקמח כוסמין ניתן כמובן לשים כל אחת מהתוספות שמגוון התוספות שלנו וכל תוכלו להרכיב את הפיצה האהובה עליכם. בנוסף לפיצה מקמח כוסמין נוספו לתפריט של פיצה מטריצה קרית שמונה גם מגוון רב של סלטים. לאלו מכן שרוצים לאכול בריא ונקי ולא מעוניינים בפיצה, תהיה את האפשרות להזמין את אחד הסלטים הטריים שלנו אשר נקצצים במקום בעת קבלת ההזמנה, כך שבניגוד למקומות אחרים, אצלנו לא תקבלו סלט שאת הירקות שלו חתכו מוקדם בבוקר ומאז הוא מחכה שיזמינו אותו.

פיצה מטריצה קרית שמונה ידועה באיכות וטריות החומרים שלה כך שפרט לירקות של הסלט שנקצצים בעת הזמנת הסלט בלבד, גם הבצק ויתר חומרי הגלם טריים ואת כולם אנו מכינים באותו היום. כל מה שנשאר לכם לעשות כעת הוא להתקשר לסניף של פיצה מטריצה קרית שמונה ולהזמין את הפיצה האהובה עליכם, בין אם מבצק לבן או בצק כוסמין ביחד עם סלט טרי ולהנות מארוחה מושלמת שכבר נמצאת בדרך אלייך.