בלוג קאונט


תוכנות עוקבים באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית אשר בעזרתה ניתן להביא יותר תנועה לאתר שלכם ולהשתמש בה למטרות פרסומיות שונות. ישנן תוכנות רבות המסייעות לכם להשיג עוקבים באינסטגרם, קיבצתי עבורכם רשימה קצרה של תוכנות עוקבים באינסטגרם. שימו לב שכולן מאפשרות לכם לעקוב אחרי אנשים מתוך הנחה שחלקם יעקבו אחריכם בחזרה.  אזהרה לפני שאתם מתחילים לעקוב אחרי אנשים בצורה מסחרית – כאשר אינסטגרם יראו שאתם פשוט מתחילים לעקוב אחרי אנשים ללא הפסקה הם יתייחסו אל זה בחשד ועלולים לחסום את החשבון, במיוחד אם אף אחד לא עוקב אחריכם. לכן עליכם לחכות שתקבלו גם קצת עוקבים לפני שאתם עוקבים אחרי אלפי אנשים. יש המשתמשים בקניית עוקבים על מנת לאזן את המספרים.

 

FOLLOWLIKER – זוהי תוכנה לניהול חשבונות אינסטגרם ולא רק, במקביל היא תומכת בעוד רשתות חברתיות כמו טוויטר ופינטרסט. באמצעות תוכנה זו תוכלו לנהל יותר מחשבון אינסטגרם אחד במקביל. תוכנה זו מנהלת את החשבון שלכם באופן אוטומטי ויש בה תהליכים מובנים המאפשרים לך לעבוד באופן שיטתי על מנת להשיג יותר עוקבים באינסטגרם. כולם יודעים שבשביל לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם יש גם לעקוב אחרי משתמשים אחרים, בעזרת תוכנה זו תוכלו לעקוב אחרי אנשים באופן אוטומטי ולבטל אחרי כמה ימים אם הם לא עוקבים בחזרה. אתם לא צריכים לעשות שום דבר מלבד להגדיר מה אתם רוצים, התוכנה תנהל הכל לבד. תוכנה זו גם יכולה להגיב בשמכם בצורה רנדומלית על תמונות, אתם יוצרים מאגר של תגובות והתוכנה משתמשת בהם. התוכנה גם יכולה להעלות תמונות מתוך מאגר על פי לוח זמנים.  זהו כלי חזק מאוד וזו לא תוכנה חינמית.

 

GRAMFEED – זהו אתר אינטרנט אך הזכרתי אותו כאן ברשימת תוכנות עוקבים באינסטגרם בזכות חשיבותו הרבה. למעשה אתר זה מאפשר לכם לחפש אנשים לעקוב אחריהם באינסטגרם לפי האשטאגס, לפי מקומות וכל מיני צורות חיפוש. חשוב לעקוב אחרי אנשים בשביל לקבל עוקבים בחזרה. היתרון של אתר זה הוא שהוא מאפשר לכם לבחור ולפח אחרי מי אתם עוקבים. אתם יכולים לבחור אנשים מסוג מסוים ולעקוב אחריהם כך שבסופו של דבר תבנו לעצמכם קהל עוקבים בעל מאפיינים מסוימים.

 

NINJAFRAM – תוכנה דומה מאוד לתוכנה הראשונה שהוזכרה, זוהי גם תוכנת עוקבים באינסטגרם המשתמשת בשיטות דומות לתוכנת  ה FOLLOWLIKER.  בעזרת תוכנה זו תוכלו לעשות עבודה שיטתית של לעקוב אחרי משתמשים באינסטגרם, להגיב על תמונות ולהשיג עוקבים רבים בשיטות של טייס אוטומטי. גם כן תומכת ברשתות חברתיות שונות מלבד אינסטגרם.

 

GET LIKES ON INSTAGRAM – זוהי אפליקציה לאנדרואיד המשמשת להשגת לייקים אך בהחלט יכולה לסייע בהשגת עוקבים ולכן אני מזכיר אותה כאן ברשימה זו של תוכנות עוקבים באינסטגרם. היתרון של אפליקציה זו היא העוקבים האמיתיים שאפשר להשיג. האפליקציה נותנת לכם קרדיט כאשר אתם עוקבים או עושים לייקים לתמונות של אחרים. אותו הקרדיט מאפשר לכם לקבל לייקים ועוקבים של ממשתמשים אחרים.