בלוג קאונט


גריל גז נייד

רבים מאיתנו אוהבים לנצל את ימי הקיץ והאביב הנעימים לארוז את התיק ולצאת לטיול בחיק הטבע. אלו מאיתנו אשר נחשבים למיטבי לכת תמיד יהיה להם במחסן ציוד מוכן לקפמינג כאשר אחד הדברים הבולטים שכל מטייל יארוז ברכב שלו הוא גריל גז נייד.

גריל גז נייד מאפשר לנו לקחת אותו איתנו לכל מקום בארץ גם כאשר אנחנו הולכים לטיול קשה בהרים בואדיות ניתן לארוז אותו די בקלות איתנו בציוד האישי. תודות למשקל הקל יחסית של גרילי הגז הניידים ולמידות הקטנות שלהם ניתן לארוז את חלקם אף במזוודה מיוחדת וביחד עם בלון הגז לטייל איתם בקלות במשך כל היום.

כאשר נגיע לאזור בוא נלון את הלילה נפתח את הגריז גז הנייד בקלות ובמהירות ונחבר אליו את בלון הגז ונוכל עד מהרה להכין ארוחת ערב מזינה וחמה במקום לאכול דברים קרים או קופסאות שימורים ובכך מעבר לארוחה מפנקת, גם נוכל לסעוד ארוחה שתתן לנו כוח להמשך הטיול שלנו ביום שלמחרת. ניקוי הגריל גז הנייד גם הוא פשוט ולרוב הוא כולל מגשית קטנה לאגירת שומנים כך שלא יגרם נזק ולכלוך מיותר לכל הגריל ורק נאלץ לנקות את המגשית מהלכלוך וכמובן את הרשת. גריל גז נייד נחשב למכשיר בטיחותי מאוד וכמובן הוא קל ופשוט להפעלה כך שכל אחד ואחת יכולים להשתמש בו בצורה פשוטה ובטיחותית.

רשת הצלייה של הגריל גז נייד תורמת רבות לפיזור חום מיטבי ברחבי הגריל ובכך מונעת מצב שבו חלק מהגריל חם ומבשל את הבשר וחלק אחר לא חם והבשר בו לא מבושל ונא. מגוון רב של חברות גרילים מייצרות גריל גז נייד בהם וובר, קולמן אמגזית ועוד כאשר את הגרילים השונים ניתן למצוא בחנויות במחירים שונים שנעים מ-300 שקלים ועד מחיר של 1000 שקל לגריל. בנוסף ניתן למצוא אותם בעיצובים שונים וצבעים שונים כאשר ניתן למצוא אותם גם בגדלים שונים, משקלים שונים, גדלי בלוני גז שונים אשר כולם מתאימים לנשיאה בתיק גב ולעבודה בשטח תוך כדי טיול או קמפינג.