בלוג קאונט


רשת ב קרן נויבך

כתבת רשת ב קרן נויבך נולדה בחודש מרץ שנת 1970 והיא עיתונאית, שדרנית רדיו ומגישת חדשות טלויזיה בעברה במסגרת רשות השידור. קרן נויבך נולדה בקיבוץ ארז בנמצא בסמוך לרצועת עזה אז גדלה בקריית אונו, כאשר את שירותה הצבאי ביצעה נויבך בגלי צה"ל.

נויבך אף נשלחה מטעם גלי צה"ל להיות הכתבת החוץ של התחנה בוושינגטון, תפקיד אשר מילאה עד שחזרה לארץ, ועם חזרתה ארצה התחילה את עבודתה ברשות השידור, בערוץ הראשון כאשר מילאה תפקיד של כתבת לענייני מפלגות ובהמשך דרכה הייתה הכתבת המדינית של הערוץ.

לאחר החלטת המנכ"ל של רשות השידור יוסף בראל, כי היא מספיקה את עבודתה בתור כתבת עברה נויבך להנחות מספר תוכניות בערוץ, ביניהם מגישת חדשות של מהדורת הלילה "מהיום למחר".

במסגרת תפקדיה ברדיו ברשת ב קרן נויבך מנחה את התכנית "סדר היום" שעוסקות במגוון רחב של נושאים כגון נושאים פוליטיים, נושאים חברתיים ונושאים שעל סדר היום הציבורי.

בשנת 2009 זכתה קרן נויבך בפרס אומץ על כך שפעלה נמרצות לחשיפת שחיתויות שלטוניות והתכנית שלה זכתה אף היא בתכנית הרדיו הטובה ביותר לאותה שנה בטקס פרסי הרדיו. נויבך הייתה בת זוגתו של העיתונאי דורון ברוש ולשניים שני ילדים אך הם אינם חיים כיום ביחד.

נויבך ניהלה מספר מערכות יחסים במהלך השנים כאשר חלקן אף היו עם נשים. אחרי אירועי מצעד הגאווה מסוף השבוע הקודם, כאשר ישי שליסל, הדוקר ממצעד הגאווה לפני עשר שנים, דקר שישה אנשים, כאשר אחת מהן אף נפטרה מפצעיה מספר ימים לאחר מכן, הצהירה קרן נויבך שהיא נמנית על הקהילה הגאה.

נויבך ניצלה את ההזדמנות לצאת מהארון ובפוסט מרגש ונוגע ללב אמרה שכיום לאחר הרבה שנים בהן לא הצהירה על נטיותיה המיניות היא גאה להיות חלק מאותה קהילה. הדברים פורסמו כאמור בדף הפייסבוק האישי שלה כאשר היא גם החליפה את תמונת הפרופיל שלה לדגל הגאווה. קרן נויבך היא לא היחידה שיצאה מן הארון בסוף השבוע האחרון כאשר גם חבר הכנסת איציק שמולי ממפלגת המחנה הציוני הכריז שהוא חלק מהקהילה הגאה בטור אישי ומרגש בעיתון ידיעות אחרונות.