בלוג קאונט


מחסן עצים בזול

מחסן עצים בזול

אנו נתקלים בזמן האחרון בשאלה שחוזרת על עצמה הרבה מאוד פעמים כאשר אנשים שואלים אותנו איך מוכרים במחסן עצים בזול יותר מאשר בחנויות הקמעונאיות וחנויות לממכר עצים?

ישנן מספר תשובות לשאלה ואותן נסקור כאן.

קודם כל והחשוב מכל, לא מוכרים בכל מחסן עצים בזול ולכן עדיין חשוב לעשות השוואת מחירים לפני שאתם מחליטים לרכוש ממחסן עצים כזה או אחר.

העובדה שמחסן עצים ממוקם במקום שנמצא בדרך כלל מחוץ לעיר נותן לו יתרון בהיבט של שכירות, שכן הוא יכול להרשות לעצמו להחזיק שטח רחב ידיים אשר מאפשר לו להחזיק מלאי גדול של עצים מכל הסוגים והמינים בשכר דירה זול.

במרכזי הערים שטח שכזה עולה לחנויות ממכר העצים כסף רב ולכן מחסן העצים החליט לחסוך אותו ולצאת החוצה לאזורי תעשיה ולשלם פחות שכירות, דבר שמשפיע על המחיר הסופי שהלקוח משלם על העץ בסופו של דבר.

סיבה נוספת לכך שמחסן עצים זול יכולים להרשות להם למכור את העצים בכאלו מחירים היא העובדה שהיא מקבלים את העץ מעובד, בין אם הם מקבלים מיצרני עצים מהארץ ובין אם הם מייבאים אותו מיצרני עצים מחוץ לארץ, העת מגיע מעובד, לא מלוטש ולא מוכן לעבודות כמו עבודת נגרות, הקמת פרגולה, הכנת רהיטים וכדומה ולכן עליו לעבוד תהליך של חיתוך וליטוש שאותו הוא עובר במחסן העצים.

העובדה שהתהליך הזה קורה במחסן העצים ולא אצל היצרן שוב נותנת למחסן העצים גמישות להוריד מהמחיר הסופי של המוצר שכן מחסן העצים משתמש בכלים ומכונות שלו ולא מבזבז על זה כסף נוסף.

בנוסף הכמויות שאותן קונה מחסן העצים או הכמויות אותן הוא מייבא של עץ הם עצומות ולכן המחירים שהוא מקבל עליהם הם מחירים טובים יותר מאלו של לקוחות קטנים.

תודות לשטח הגדול שיש במחסן העץ לאחסון העצים הוא יכול לרכוש או לייבא מלאי גדול שעליו הוא מקבל מחיר אטרקטיבי מהיצרן או היצואן ובכך להציע ללקוחות שלו מחירים נמוכים יותר מאשר חנות לממכר עצים אשר קונה את אותו עץ רק במחיר גבוה יותר.