בלוג קאונט


הדפסה על עט בזול

הדפסה על עטים בזול

הדפסה על עטים בזול – העט הנכון –  לעסק שלך

החלטנו על מתנה ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים של העסק שלנו, עט ממותג.

קיבלנו את ההחלטה אחרי שהבנו שהבחירה בעט, הינה בחירה כלכלית ושיווקית נכונה. זהו מוצר קטן שמלווה את הלקוח לכל מקום, בעלות יחסית נמוכה ועם אפשרות מיתוג מלאה. אנו יכולים לעשות את העט למייצג מצויין שלנו ושל המותג שלנו ולדאוג שילווה את הלקוח ויעבור הלאה, כך שימשיך להפיץ את הבשורה.

 

איך בוחרים איזה עט?

הבחירה נובעת כמובן מפרמטרים רבים ונפרט על העיקריים שבהם:

  • תקציב – כמובן שהמשפיע העיקרי על הבחירה שלנו, יהיה התקציב שיש לנו לטובת המתנה שאנו מפיקים. נוכל למצוא הדפסה על עטים בזול בקלות, המחיר מראש אינו יקר. אך בבואנו לבחור את העט עצמו, טווח המחירים הוא רחב ומגוון. נוכל לבחור בעט פשוט וגנרי ועליו להטביע את החותם שלנו ואת המסר שלנו ולעומת זאת, נוכל לבחור ללקוחות נבחרים, או לעובדים, אפילו בהדפסה על עטים בכמות קטנה, עטים יותר יוקרתיים שיזכו להערכת המקבלים ויעבירו מסר של השקעה ויכולת למקבלים.

 

  • שיווק ומיתוג – התאמת הלוגו שלנו והמסר שלנו לעט, היא קריטית. במידה ויש לנו לוגו רחב, או ארוך במיוחד. עלינו להתחשב בזה בבחירת העט ולוודא כי אנו בוחרים בעט שייתן מספיק מקום וכבוד למסר וללוגו שלנו. אם נהיה חייבים לבחור בין מסר כתוב ללוגו, אז נבחר בלוגו שמייצג את החברה שלנו ומוכר ללקוחות שלנו. 

 

  • צבע ישנן שתי החלטות שאנו צריכים לקבל בנוגע לצבע. צבע העט עצמו וצבע הכתיבה שלו. ההמלצה שלנו לגבי צבע הכתיבה היא לבחור בצבעים ניטרליים שרוב האנשים מרגישים איתם בנוח. כמובן, שאם המותג שלכם הוא צבעוני, חדשני וצעיר, אתם יכולים להתפרע על צבע הכתיבה כחלק משפת המותג והמסר השיווקי שלכם. לגבי צבע העט עצמו, גם כאן, יש שתי אופציות, לבחור בצבע המותג שלכם ועליו להטביע בצבע נייטרלי את הלוגו שלכם והמסר, או לבחור בצבע נייטרלי ועליו, להטביע את הלוגו בצבע המותג שלכם. כמובן שהצבעים צריכים להתאים ולהשתלב טוב יחד כדי שהמתנה שאנו מעניקים תיראה טוב ותייצג אותנו בכבוד.