בלוג קאונט


מוסך

מוסך במולדת: מצוינות של שירות לקוחות יוצ�

מומחי השירות לרכב של מוסך במולדת מספקים את האיכות הגבוהה ביותר של תיקוני רכב ותחזוקה, ומחויבים לספק שירותי תיקוני רכב מהימנים ואמינים, עם ניסיון עשיר בתחום. מטרת הצוות המקצועי המיומן של המוסך היא ליצור קשרים מתמשכים עם הלקוחות שלהם, על בסיס התנהלות מקצועית כנה, ישרה, ושירות יוצא דופן.

שירות לקוחות הוא הבסיס למוניטין המוביל של המוסך במולדת, וצוות המוסך מקפיד על שיטות חדשניות להצעת השירות מעל ומעבר לדרישות הבסיסיות, ובכך להעלות את רף המצוינות בשירות לרכב.

מוסך במולדת, הציוד והחלקים

הצוות המקצועי של מוסך במולדת מתגאה בכל היבט של העסק ובכל שירות או תיקון המתבצע במקום, החל מהאינטראקציות עם הלקוחות ועד לנראות מצוינת של המוסך. הצוות מקפיד להתעדכן בקביעות בטכנולוגיית האבחון והתיקונים המתקדמת ביותר, הכלים והציוד.

הנהלת המוסך משקיעה בציוד האבחון האוטומטי הטוב ביותר הזמין בתחום, מה שמאפשר לטכנאי הרכב המוסמכים לבצע את מיטב הטיפולים תוך הפחתת משך הזמן שלקוח ממתין לאבחון או לתיקון רכב.

כמו כן, הצוות של מוסך במולדת מקפיד גם על ניקיון המוסך ושמירה על רמות מלאי של חלקים, רכיבים וכלים הדרושים לביצוע כל עבודה במהירות וביעילות ככל האפשר, מבלי לוותר על האיכות.

מחויבות למצוינות

צוות המוסך מחויב להשלמת כל סוג של תיקון רכב בצורה הנכונה בפעם הראשונה, תוך הקפדה על חתירה להשגת שביעות רצון מתמשכת של הלקוחות. על מנת לספק את השירות המקצועי הטוב ביותר, צוות המוסך מקפיד להשתמש רק בחלקים באיכות גבוהה שתוכננו במיוחד כדי לעבוד בצורה הטובה ביותר עם הרכב שלכם.

הצוות של מוסך במולדת משתמש בציוד ובמכשירים המתקדמים ביותר לביצוע כל טיפול החלפת שמן מנוע, ורק בחלקים המקוריים הזמינים באיכות מעולה לביצוע תיקונים, חידוש חלקים פגומים, ובניית מנוע מחדש.

בשורה התחתונה, לא מקצרים תהליכים ולא חוסכים ברכיבים הטובים ביותר

הנהלת המוסך אינה מאמינה במתן שירות שמבוסס על קיצורי דרך על מנת לחסוך כמה שקלים, והקשרים ארוכי הטווח של צוות המוסך עם ספקי חלקים מוכרים מאפשרים את השגת החלקים הדרושים במהירות, ובמחיר הטוב ביותר שיש.