בלוג קאונט


השכרת מכונת ברד

השכרת מכונת ברד- מחיר מומלץ

בעזרת השכרת מכונת ברד אנו יכולים לשדרג בקלות כל אירוע

בין אם אנו חוגגים יום הולדת לאחד הילדים, עורכים מסיבת רווקות או פשוט רוצים להתפנק בברד לצד הבריכה, אנו יכולים לשכור מכונת ברד אשר תשדרג לנו את המאורע ותהפוך אותו לחווייתי יותר. במידה ואנו מעוניינים בהשכרת מכונת ברד, חשוב שנבדוק את המחיר המומלץ להשכרה זו, ושנדע אילו פרמטרים משפיעים על המחיר הסופי.

אז מה משפיע על השכרת מכונת ברד מחיר מומלץ?

  • עונת ההשכרה: מחיר השכרת מכונת ברד עלול להשתנות עם העונות, היות ובמהלך חודשי הקיץ עולה הדרישה להשכרת מכונות אלו. במידה ואנו משכירים מכונת ברד בחודשים הקרים, ככל הנראה נצטרך לשלם סכום נמוך יותר מזה אשר נידרש לשלם במהלך יולי-אוגוסט, אשר הינם גם החודשים החמים ביותר וגם החודשים בהם הפעילויות השונות המתבצעות ברחבי הארץ מעלות את הביקוש להשכרת מכונת ברד.
  • תקופת ההשכרה: משך ההשכרה משפיע גם הוא על מחיר השכרת מכונת ברד, כאשר ככל שנשכור את המכונה לזמן ממושך יותר, כך נשלם יותר. למרות האמור, בדרך כלל כאשר שוכרים מכונת ברד לתקופה ממושכת, אנו משלמים פחות באופן יחסי עבור כל יום, כלומר- עבור כל יום בשבועיים של השכרה נשלם פחות מאשר עבור כל יום בשבוע של השכרה, כך שהמחיר אמנם עולה, אולם לא בצורה ישירה ביחס לתקופת ההשכרה.
  • חברת ההשכרה: כל חברה דורשת את המחיר שלה להשכרת מכונת ברד, והמחירים אינם זהים בין החברות השונות. במידה ואנו שוכרים מכונת ברד מחברה מוכרת וגדולה, ככל הנראה נצטרך לשלם סכום גבוה יותר מזה שנידרש לשלם במידה ונבצע את ההשכרה מחברה קטנה יותר. חשוב לזכור כי חברות קטנות יכולות לספק לנו בדיוק את אותה מכונת ברד כמו חברות גדולות, כך שאין סיבה לשלם מחירים מופקעים רק בשביל שם החברה.
  • חבילות השכרה: חברות רבות מציעות חבילות השכרה, הכוללות השכרת מספר פריטים יחד. במידה ואנו שוכרים מכונת ברד כחלק מחבילת השכרה נוכל לקבל מחיר אטרקטיבי ביותר בעבור השכרתה. חבילות השכרה מעין אלו מתאימות בעיקר להפנינגים, קייטנות ואירועים גדולי ממדים, היות והן כוללות השכרת ציוד רב אשר נועד בכדי לשרת כמות גדולה יחסית של אנשים. במידה ואנו מעוניינים בהשכרת מכונת ברד לשימוש אישי, יכול להיות שדרך השכרה זו לא תתאים לנו.

ישנו מחיר מומלץ להשכרת מכונת ברד, וכדאי לשכור אותה מהחברות המציעות אותו

השכרת מכונת ברד מחיר מומלץ יכול לנוע בין 200-750 ₪ ליום, כתלות בכלל הגורמים שהוזכרו עד כה וכן כתלות במספר המכלים שאנו שוכרים. סופר נירוסטה הינה חברה המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק ציוד למטבחים מוסדיים ולתעשייה. החברה מציעה השכרת מכונת ברד במחירים אטרקטיביים ביותר, אשר יכולים להיות זמינים לכל אחד, כך שאנו יכולים בקלות  לשדרג כל אירוע שאנו מארגנים.