בלוג קאונט


פורטל דרושים

פורטל דרושים – כבר לא צריך ״לעבוד״ בלחפש עבו

תמיד אומרים שלחפש עבודה זו עבודה בפני עצמה שצריך לתת לה את כל כולנו, רק שאנחנו לא מקבלים על הזמן הזה כסף. לעתים למצוא עבודה יכול לקחת גם חצי שנה, בעיקר כאשר יש המון אלמנטים שאנחנו שמים לב אליהם כחלק בלתי נפרד מתהליך של חיפוש עבודה. שכר, קרבה של המשרה למקום המגורים, סוג המשרה, היקף המשרה – אלו ועוד הם גורמים אותם אנו לוקחים בחשבון כאשר אנו מחפשים עבודה.

 

אז אם בעבר היינו צריכים לקנות את כל העיתונים: מעריב, ידיעות, הארץ ולחפש עבודה במודעות הדרושים, היום יש קשת רחבה של פורטל דרושים באינטרנט. כן העולם הדיגיטלי נכנס גם לתחום חיפוש העבודה ובגדול.

 

אז איך זה עובד בעולם הדיגיטל?

כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדאוג שיהיו לנו קורות חיים מקצועיים שייחדו אותנו בהשוואה למועמדים אחרים. במקרה הצורך חשוב גם לדאוג שקורות החיים שלנו יתורגמו מעברית לאנגלית בצורה מקצועית. בשלב הבא עלינו להירשם לכמה פורטלים של חיפוש עבודה בהתאם לתחום בו אנו מחפשים עבודה. אם למשל אנו מחפשים עבודה בתחום ההייטק, יש מגוון של פורטלים המפרסמים משרות רלוונטיות לתחום זה. לאחר שנגדיל בפורטל את התחומים בהם אנו מחפשים את המשרה המיוחלת, נתחיל לקבל הצעות עבודה לתיבת המייל שלנו וכל מה שנצטרך לעשות זה להעביר את קורות החיים למעסיק הפוטנציאלי. זו השיטה הפופולארית ביותר לחיפוש עבודה, אך יש גם לא מעט שיטות נוספות לעשות זאת בדרך הדיגיטלית.

 

חיפוש עבודה ברשתות חברתיות

לינקדין ופייסבוק הן הפלטפורמות החזקות ביותר לחיפוש עבודה בהקשר של רשתות חברתיות. ניתן להיצטרף למגוון אדיר של קבוצות בפייסבוק וכך להתעדכן במשרות המוצעות בתחום וכך להעביר לגורם הרלוונטי את קורות החיים שלנו. בלינקדין זה עובד לפי מעגלים שיוצרים קשר אחד עם השני. דרך נוספת לחפש עבודה היא באמצעות  iPerHour שזו אפליקציה חברתית לחיפוש עבודה תלויות מיקום. למעשה, המעסיק יכול להיחשף אלינו לפי התחומים אליהם נרשמנו באתר וכך ליצור איתנו קשר.

 

אז תתקדמו – חפשו עבודה באמצעים דיגיטליים וקצרו לעצמכם את הזמן למצוא את המשרה המושלמת!.