בלוג קאונט


ציפוי נגד שריטות לרכב

הציפוי הטוב ביותר לרכב שלכם

שריטה ברכב – חוויה מאוד לא נעימה

כשאנחנו מגיעים אל הרכב שלנו ומגלים שיש עליו שריטה חדשה, זה רגע מאוד מבאס שיכול להרוס את כל היום. לא רק כי זה הורס את הנראות שלו ופוגם בשלמות של הרכב שלכם, אלא גם ובעיקר, כי טיפול בשריטה ברכב, הוא מאוד לא פשוט ויכול לעשות לכם הרבה כאבי ראש ואפילו לעלות לא מעט כסף. גם אם מדובר בשריטה שטחית, שננסה לתקן אותה עם חומרים מיוחדים או עם פוליש, היא לא תיעלם לגמרי באמת ובמקסימום, נצליח לטשטש אותה מעט.

אז מה עושים כדי להגן על הרכב מפני שריטות?

ישנן דרכים שונות ומגוונות להגן על הרכב שלכם מפני שריטות. חנייה בחניה פרטית סגורה שאין לרכבים אחרים או לאנשים אחרים גישה אליה במידה ומתאפשר לכם, נסיעה זהירה ובעיקר חניה זהירה (רוב השריטות מתרחשות בזמן חניה או כאשר אנשים אחרים מחנים את הרכב שלהם ליד שלנו ובטעות פוגעים בו), בחירה של חניות במקומות מרווחים ולא במקומות צפופים, מצלמת רברס שעוזרת לנו לנווט ולא לפגוע בדברים. אך יד דבר אחד שאחת מהמטרות שלו היא להגן על הרכב שלנו מפני שריטות והוא ציפוי נגד שריטות לרכב.

מה זה ציפוי נגד שריטות לרכב?

ציפוי ננו קרמי, הינו ציפוי מיוחד הנמרח בשכבה דקה על הרכב שלכם ובעצם מהווה שכבת הגנה על צבע הרכב שלכם. שכבת הגנה זו, שומרת על הרכב מפני דברים רבים שיכולים לפגוע ברכב שלכם, בצבע שלו ואפילו מונעת שריטות. דמיינו לכם שהרכב שלכם מצופה בשכבה של ניילון עמיד במיוחד שצמוד אליו ושומר עליו ועכשיו הגבירות את עוצמת ההגנה פי מאה. החומר הננו קרמי, הינו חומר מיוחד שפותח במיוחד למטרה זו והוא דוחה חרקים, מגן מפני לחות ואף עמיד לחלק משמעותי מהשריטות. גם במידה והוא עצמו נשרט, קל מאוד לחדש אותו ולמרוח אותו מחדש ובכך, להעלם את השריטה ללא אף פגיעה בצבע הרכב שלכם.

אז רוצים לחסוך לעצמכם את עוגמת הנפש של שריטות ברכב היקר שלכם, השקיעו בציפוי נגד שריטות לרכב שלכם ותשנו טוב יותר בלילה.