בלוג קאונט


הדברה בירושלים – למה חשוב להדביר בתי ספר?

הדברה בירושלים – למה חשוב להדביר בתי ספר?

בתי ספר הם מקום אליו אנחנו שולחים את הילדים שלנו בידיעה שהם בטוחים ומוגנים. אחד הנושאים שהכי חשוב לתת עליהם את הדעת בניהול של בתי ספר ומוסדות חינוך בכלל הוא הנושא של היגיינה. חשוב מאוד שמוסד חינוכי כמו בית ספר יהיה מקום נקי, מטופח והיגייני. כאשר בבית הספר יש מזיקים שונים כמו חולדות או יונים חשוב מאוד לפעול במהירות האפשרית ולהדביר את המזיקים כך שהם לא יהיו נוכחים בקרבת הילדים. הדברה בירושלים של בתי ספר ומוסדות חינוך יכולה להפוך את המקום אליו הילדים שלנו הולכים בשביל ללמוד למקום בטוח וראוי עבורם.

הדברה בירושלים – למה חשוב להדביר גני ילדים?

עבודות הדברה בירושלים יכולות להיות עבודות הנערכות במגוון מוסדות שונים. כך למשל בגני ילדים חשוב במיוחד להדביר את המתחם בו הילדים משחקים ונמצאים במשך שעות רבות מדי יום. הדברה של גני ילדים דורשת רגישות ועבודה מקצועית. ניתן להדביר את הגנים לפני תחילת השנה או בזמן שיש חופשות מהגן – כך שהילדים לא יחשפו לחומרי ההדברה שיכולים להיות רעילים עבורם. הדברה זו חשובה במיוחד כי תהפוך את המתחם של הגן למקום בטוח יותר לילדים בו לא תהיה להם סכנה של זיהומים או מחלות שונות.

הדברה בירושלים – למה חשוב להדביר בתים שיש בהם תינוקות?

עבודות הדברה בירושלים צריכות להיות רגישות במיוחד בבתים בהם יש תינוקות. אם יש לנו תינוק ויש בבית שלנו מזיקים שונים עלינו לעזוב למספר ימים את הבית עד שהוא יהיה נקי ממזיקים. חשוב מאוד שתינוקות לא יהיו חשופים למזיקים שונים וגם לא לחומרים שבעזרתם מדבירים את המזיקים. אם יש בבית שלנו מזיקים כמו חולדות, נחשים, עכברים או יונים עלינו לפנות את הבית עד שהוא יהיה נקי ממזיקים אלו ויהווה מקום מגורים בטוח לתינוק שלנו. גם נשים בהיריון לא צריכות לגור בסביבה בה יש מזיקים או בה נערכות עבודות הדברה. מתן תשומת לב לנושא ההיגיינה בבית שלנו חשוב מאוד בכל מצב ובמיוחד אם אנחנו מצפים לתינוק או מגדלים תינוק רך.