בלוג קאונט


מדרגות מעץ לבית

אנשים רבים מחפשים כל מיני דרכים לשפר את מראה ביתם ולהעניק לו מראה חדשני ויחד עם זאת משפחתי, רומנטי ואינטימי. אחת הדרכים לעשות זאת, מבלי להעביר את הבית שיפוץ מסיבי שיכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים היא על ידי מדרגות מעץ לבית . אין זו חובה להחליף את המדרגות הקיימות, תוכלו להלביש על המדרגות הקיימות חיפויי עץ מלא שיעניקו מראה יפהפה וישתלבו בצורה נפלאה עם החלל.

 

אז למה בעצם מדרגות מעץ לבית?

ראשית כל מדרגות מעץ משתלבות כאמור עם כל חלל בכל עיצוב שהוא. אין נותנות מענה פונקציונלי שכן הן חזקות, יציבות ואינן מחליקות – פרמטר חשוב וקריטי כשאנו בונים מדרגות, במיוחד אם מדובר בבית שיש בו ילדים קטנים או אנשים מבוגרים. שנית כל, העץ הוא חומר גלם גמיש ונוח מאוד לעבודה ולכן ניתן ליצור כמעט כל מראה שרוצים. למדרגות עץ יש נוכחות מדהימה והן משתלבות גם עם סגנונות כפריים, מודרניים או קלאסיים וגם עם סגנונות ייחודיים כמו וינטג׳ למשל.

 

איך בוחרים את סוג העץ למדרגות מעץ לבית?

ובכן בגדול כמעט כל סוגי העץ מתאימים לבניית מדרגות, רק חשוב להתאים את סוג העץ למקום שבו הן מותקנות שכן לא כל העצים מתאימים גם למדרגות מעץ שימוקמו בחוץ וגם לכאלה שיהיו בתוך הבית וכאן יש לעשות את ההפרדה. מגרגות מעץ לתוך הבית יכול להיבנות מעץ אקליפטוס, דובדבן, אורן, אגוז, אלון ועוד. לכל עץ יש את המאפיינים שלו, את רמת החוזק, הצבע בטבי וכמובן ההבדל הוא במחיר.

 

מדרגות מעץ לבית – מאיפה מתחילים?

חשוב מאוד לבצע את תכנון המדרגות עם אדריכל מקצועי שמבין את החוקים, התקנים זאת בכדי שנקבל בסופו של דבר מדרגות בטיחותיות. כמובן שאת מדרגות העץ, תוכלו לשלב גם עם חומרי גלם אחרים דוגמת מתכת, זכוכית, אבן ואפילו שיש מה שיהפוך את המדרגות לייחודיות ומעוצבות עוד יותר. את העץ עצמו, תוכלו לרכוש במחסן עצים מסודר המספק ללקוחותיו מגוון רחב של סוגי עצים ולהשלים את המלאכה עם בעל מקצוע.