בלוג קאונט


עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב

עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב

כבר מעל שנתיים שאינסטגרם היא אפליקציית התמונות הפופולרית ביותר, קיימים בה מיליוני חשבונות משתמשים ואינספור תמונות שלהם, אז איך אפשר לבלוט מבין כולם בלי לעקוב יותר מדי? על כך נשיב לכם במאמר הבא.

תיאור בפרופיל

באינסטגרם, בניגוד לפייסבוק, כמעט אף אחד לא מכיר אתכם, ומלבד התמונות אין יותר מידי איך להכיר, לכן חשוב שהתיאור בפרופיל שלכם יתאר אתכם הכי טוב שאפשר ויגרום לאנשים אחרים להסתקרן ולעקוב אחריכם, ומצד שני אל תהיו נואשים ותכתבו את מספר הטלפון שלכם שם.

עוד פרט חשוב הוא לא לאיים על העוקבים שלכם שבמידה והם מפסיקים לעקוב אז גם אתם. תהיו נחמדים ותשדרו כבוד ופרגון אחד לשני כך שלא תראו כמתחננים להשגת עוקבים. חשוב לזכור גם שהתיאור מוגבל ולכן יש צורך בתכנון המסר שאתם רוצים להעביר בתיאור שלכם.

תמונת פרופיל

תיאור הפרופיל לא תמיד מספיק מכיוון שרוב המשתמשים והעוקבים עוברים עליו ברפרפוף ומתמקדים יותר בתמונות שיש לך. לכן, חשוב מאוד לשים תמונת פרופיל מזמינה שתאפיין אתכם ותייצג אתכם בפני העוקבים הפוטנציאלים שלכם. כך תוכלו לעניין אותם ולגרום להם לעקוב אחריכם.

האשטאג

האשטאג תמיד הופך תמונה לרלוונטית למערכת של אינסטגרם על מנת לזהות ולקטלג את התמונות לפי תחום ולפי כמות הלייקים והעוקבים שאותה התמונה קיבלה. לכן חשוב ליצור האשטאג בכל תמונה שאתם מעלים, למרות שלפעמים זה לא קשור אך ככל שיש יותר האשטאגים פופלרים כך יש יותר חשיפה לתמונות שלכם.

פופולריות

אם אתם רוצים להיות פופלריים ושיעקבו אחריכם קהל נכבד של משתמשים, תצטרכו לאפשר את זה ולא לבצע סינונים. רשת האינסטגרם נועדה להיות ציבורית וגלויה לכולם ולכן אם אתם רוצים להגיע לדרגת פופולריות גבוהה, עדיף להפוך את מצב החשבון שלנו מפרטי לגלוי, כך לא תצטרכו לאשר כל עוקב ועוקב. כמובן שיש בזה סיכון מסוים אבל מי שלא מסתכן, לא מרוויח!

דברים שלא כדאי לעשות

  • אל תעלו תמונה שלא אתם צילמתם, זה מאבד את המיוחדות שלכם.
  • אל תעלו תמונות של אוכל – הדבר איבד את הייחודיות שלו במהלך השנים.
  • אל תעלו צילומי מסך של פתקים או סטטוסים בעיצוב מיוחד – זה לא פייסבוק!
  • אל תעלו ממים וגגים למיניהם – תשאירו את זה לעמודים שנועדו לכך.

אז אם אתם מחפשים עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב חזרה לחצו על הקישור המצורף