בלוג קאונט


טיפים עוקבים באינסטגרם

טיפים עוקבים באינסטגרם

הידעתם כי יש אנשים אשר הפכו את השימוש באינסטגרם למקצוע לכל דבר? הם מרוויחים עשרות אלפי שקלים מחברות המפרסמות את מוצריהם דרך אותם משתמשים ויוצרים התעניינות עצומה במוצרים אלו. כמובן שבכדי שגם אליכם יפנו חברות אתם צריכים להיות עם עשרות אלפי עוקבים וזאת בכדי שבכלל יחשבו לפנות אליכם. אז כיצד ניתן ליצור אלפי עוקבים באינסטגרם? בשורות הבאות ריכזנו בעבורכם טיפים עוקבים באינסטגרם בכדי שתוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם ולהפוך את האינסטגרם לכלי רב עוצמה בשבילכם.

  1. טיפים עוקבים  באינסטגרם – היו מקוריים

הכלל הראשון שאתם צריכים לדעת על טיפים עוקבים באינסטגרם הוא העובדה כי אתם חייבים להיות מקוריים. ככל שתהיו יותר שונים, יותר נועזים ויותר מיוחדים כך סביר שתגיעו אל יותר עוקבים ותוכלו ליצור שיח ציבורי נרחב סביב המוצרים שאתם מפרסמים. המעז מנצח זו סיסמא ידועה והיא נכונה גם כאשר אנחנו מדברים על האינסטגרם.

  1. תעדו הכול

נקודת מפתח הצריכה להופיע בכל טיפים עוקבים באינסטגרם היא העובדה כי אתם צריכים לתעד כל פעולה שאתם עושים בחיי היום יום. ככל שתעדו יותר כך סביר שיראו אתכם יותר אנשים וכך סביר שתזכו לעוד ועוד עוקבים. באינסטגרם אין דבר כזה תיעוד יתר ואתם צריכים להפנים זאת ולהבין זאת.

  1. טיפים עוקבים באינסטגרם – הקפידו על איכות התמונה

אם אתם מעלים תמונה ולא מבינים בה כלום הרי שגרמתם לנזק רציני ביותר וישנו סיכוי גדול ביותר שלא תגיעו אל תוצאות איכותיות ואף תפסידו עוקבים. על כן חשוב מאוד להקפיד שהתמונה שלכם תהיה ברורה וחדה ברמת האיכות הגבוהה ביותר שיש.

  1. טיפים עוקבים באינסטגרם – השקיעו בעיצוב

עיצוב הוא מפתח בכל הקשור לאינסטגרם. ברגע שהתמונה שלכם מעוצבת הרי שהעוקבים שלכם הרבה יותר ייהנו לראות אותה וסביר יותר להניח שהתמונה שלכם תהיה ויראלית. על כן עיצוב הוא מילת מפתח שאתם צריכים לתת עליה דגש ולעשות הכול בכדי שהתמונה תהיה מעוצבת ברמה הגבוהה ביותר שיש. ללא עיצוב התמונה שלכם תהיה מבולגנת ולא מעניינת וספק רב אם אנשים ירצו לראות אותה.