בלוג קאונט


בזק שירות לקוחות טלפון

ספקית הטלפוניה הקווית הגדולה בישראל בזק ידועה בתור חברה אשר שמה לנגד עיניה במקום הראשון את שירות הלקוחות.

למרות שעד לא מזמן הייתה בזק למונופול בתחום שירותי הטלפון הקווי לבית עד אשר נכנסו שחקניות חדשות למשחק כמו אורנג', הוט וחברות אחרות, מוקד שירות הלקוחות של בזק נחשב לאחד היעילים מבין רוב החברות במשק.

שירות הלקוחות של בזק בטלפון כולל עשרות רבות של שירותים כאשר מעל לכל נמצא כמובן שירות התיקונים.

אם יש לנו תקלה כלשהי בטלפון הקווי בבית, שולחת בזק טכנאי עד בית הלקוח אשר אחראי כאמור לזהות את הבעיה ולטפל בבעיה עד לפתרונה המלא.

את השירות הזה כולנו מכירים כבר שנים רבות אך בשנים האחרונות נוספו לבזק עוד מספר רב של שירותים אשר מענה אליהם ניתן לקבל בשירות לקוחות בזק בטלפון.

אחד מהשירותים החדשים יחסית אשר בזק מתגאה בהם עד מאוד הוא הכבל התת ימי של האינטרנט אשר מאפשר גלישה מהירה ונוחה יותר ברשת האינטרנט.

במסגרת שירות הלקוחות בטלפון בזק גם מטפלת בכל הבעיות הקשורות בשירות האינטרנט של החברה כאשר קודם כל תופנו לשיחה על נציג טכני אשר ינסה לאתר ביחד עמכם את הבעיה.

לאחר שתאותר הבעיה ינסה הנציג לפתור אותה עבורכם בין אם על ידי פתרון מרחוק או עזרה בהגדרה מחדש של האינטרנט שלכם, אך אם זה לא צולח ישלח אליכם הנציג הטכני מהמוקד טכנאי אשר יגיע אליכם עד הבית ויפתור את הבעיה.

שירות לקוחות בטלפון של בזק עוסק גם במספר רב של נושאים אדמיניסטרטיביים כאשר בראש ובראשונה ישנו שירות התשלומים של בזק שכאשר אנו מתקשרים אליו אנו יכולים לברר כל דבר בנוגע לחשבונית החודשית שלנו.

אנו יכולים לשלם אותה, לברר על חיובים שונים אשר איננו מבינים מה הם ועוד.

בנוסף מוקד שירות הלקוחות של בזק עוזר לכם בנושאים של הגעת הטכנאי, כלומר הוא יוכל לומר לכם מתי הטכנאי עתיד להגיע אליכם באותו היום ואם הוא מתעכב  ותוכלו אף לתאם מועד הגעה חדש במידה וגיליתם שלא תוכלו להיות בבית בזמן הגעת הטכנאי.