בלוג קאונט


אינסטלטור בירושלים

אינסטלטור בירושלים מספר ומסביר על מושגים באינ�

בכדי לבחור אינסטלטור איכותי, מקצועי שאכן יזהה את הבעיה במהירות וגם יפתור אותה, עלינו להכיר כמה מן המושגים החשובים בעולם שכולו צינורות, מים ואינסטלציה… אינסטלטור מומחה בירושלים סיכם עבורכם את כל מה שצריך לדעת בכדי שתדעו לזהות אדם שהוא גם מקצוען וגם מבין עניין. בעיות אינסטלציה לא תמיד כל כך פשוט לתקן שכן לעתים לוקח זמן רב לאתר את מקור הנזילה.

 

מה זה השיבר הזה?

שיבר הוא למעשה הברז הראשי של הבית. התפקיד העיקרי של השיבר הינו לווסת ולאזן את זרימת המים ולקבוע את העוצמה של המים העוברים בצינורות. כל המים שמגיעים אלינו הביתה בין אם אנו גרים בבית קרקע או בבניין מגורים, מגיעים דרך השיבר. במצב של פיצוץ בצנרת עלינו לסגור מיד את השיבר בכדי להפסיק את זרימת המים ולהזמין אינסטלטור מקצועי לתיקונה של הבעיה.

 

גומיית אטם

גומייה זו משמשת כאלמנט קריטי הן בברזים והן בניאגרות. תפקידה למנוע מעבר של מים כלומר לאטום. בשירותים ממוקמת הגומיה מתחת למנגנון הניאגרה ובברזים היא ממוקמת בראשו של הברז. במצבים בהם הגומייה עברה שחיקה והיא איננה תקינה, הסיכוי לדליפות מים עולה ויש לקרוא לאינסטלטור מומחה שיחליפה.

 

מהי ספירלה

יש שיכנו אותה גם נחש או משחולת. מדובר בצינור מתכתי שתפקידו לפתוח סתימות בצנרת. יש כל מיני סוגים של ספירלות והיום אינסטלטורים מקצועיים מחזיקים בספרילה חשמלי שמקצרת את זמן התיקון.

 

איך בוחרים אינסטלטור בירושלים ?

  1. מומלץ לבחור אינסטלטור שפועל באזור המגורים שלכם, כך תקצרו משמעותית את זמן ההמתנה וכנראה שגם תשלמו פחות.
  2. מומלץ לבחור אינסטלטור שכבר תיקן את סוג התקלה אותה עליכם לתקן.
  3. מומלץ להשוות מחירים ולבדוק קריטריונים שונים לבחירת בעלי מקצוע באתרי האינטרנט או אפילו להיעזר בפייסבוק ובהמלצות של חברים.

 

זכרו, אינסטלטור מקצועי הוא אינסטלטור שמבין את התחום, יודע את כל המושגים, מכיר את כל סוגי הברזים, כל סוגי הנזילות ומקפיד להתקדם ביחד עם הטכנולוגיה ולהחזיק בציוד הטוב ביותר בין אם זה מצלמות לאיתור נזילות או כל דבר אחר שיכל לסייע בפתירת הבעיה.