בלוג קאונט


עו"ד גירושין

הכל על עו"ד גירושין ומגשר

בתהליך של גירושין ישנו אתגר לא פשוט, וחשוב לפנות לאנשי מקצוע איכותיים במהלכו

החברה שבה אנחנו חיים היא חברה שבה מתגרשים הרבה. אם בעבר לגירושין הייתה לא מעט סטיגמה, הרי שבימינו אין את הסטיגמה הזאת כלל, כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שכאשר חיי הנישואין עולים על שרטון, ישנם מצבים בהם פשוט עדיף להתגרש. במצבים שכאלה, אנחנו נכנסים לתהליך ארוך ולא פשוט, שהאתגרים בו הם רבים – אתגרים אישיים מול האנשים שהיו הקרובים אלינו ביותר, ואתגרים כלכליים, חברתיים ומשפחתיים בנוסף לכך. בתהליך שכזה, ישנה חשיבות גדולה מאוד לדמות האמצעית והמגשרת בתהליך הגירושין, שהיא למעשה עו"ד גירושין ומגשר – תחום התמחות חשוב ביותר בעולם המשפטי של ימינו. כעת, נכיר בצורה טובה יותר את עבודתו של עורך דין הגירושין, ונבין בדיוק מה החשיבות הגדולה כל כך שלו עבורכם בתהליך עדין שכזה.

כל מה שאתם צריכים לדעת על עורכי דין המתמחים בתחום הגירושין והגישור וחשיבותם

  • מהי ההתמחות? ההתמחות של עו"ד גירושין בעולם המשפטי נחשבת התמחות בדיני משפחה, כאשר ההתמחות הספציפית יותר לעתים קרובות היא אכן בכל מה שנוגע לגירושין ולגישור. לחלק האחרון הזה, גישור, יש חשיבות גדולה מאוד בתהליך להוט ועדין כמו תהליך הגירושין. לעתים קרובות, הצדדים בתהליך הגירושין כה פגועים אחד מהשני, בשל בגידה או בשל מריבה גדולה, שקשה מאוד למצוא את עמק השווה ביניהם ובאמת להגיע למצב של גירושין במשך זמן סביר. ההתמחות בגישור מאפשרת לעורכי הדין המתמחים בגירושין ובגישור לסייע לשני הצדדים למצוא את עמק השווה, לחלק ביניהם את כל הרכוש, המשמורות על הילדים וכדומה – ולסיים את התהליך הקשה הזה.
  • מהי החשיבות? כפי שניתן להבין, החשיבות של עו"ד גירושין ומגשר כיום היא חשיבות עצומה. כאשר מגיעים למשרד של עו"ד המתמחה בגירושין ובגישור, ניתן להיות בטוחים שעושים צעד משמעותי מאוד בדרך לפתרון של בעיות רבות בתהליך. לעורכי הדין המתמחים בתחום יש ניסיון במצבים המדוברים, והניסיון העשיר שלהם מאפשר להם לתת את חוות הדעת המדויקת, לדבר אל שני הצדדים בגובה העיניים ולהגיע להסדר שיהיה הוגן לכולם – ובעיקר בעיקר לילדים ולמשפחה, שמוצאים את עצמם לעתים קרובות קרועים בתהליך הגירושין הקשה. הפנייה לגישור מבטיחה איחוי של לפחות חלק מהקרעים האלה – במטרה להגיע להסדר המוסכם על שני הצדדים בו הפגיעה הרגשית הקשה מצטמצמת במידת מה.

אל תתפשרו על איכות עורכי הדין אליהם תפנו בתהליך גירושין – יש להם חשיבות גדולה להמשך חייכם

בסופו של דבר, אנחנו יודעים שתהליך גירושין הוא תהליך קשה בכמעט כל מקרה. למעט מקרים נדירים ביותר, בגירושין יהיו צדדים פגועים ויהיו אתגרים – אבל עו"ד גירושין איכותי שמתמחה גם בגישור יכול לסייע להפוך את האתגרים הללו לפתירים ולפשוטים יותר, עם תהליך מדוד ואחראי שמתחשב בכל הצדדים.