בלוג קאונט


מרפאת שיניים במודיעין

מרפאת שיניים 24 שעות במודיעין

מתי יש צורך במרפאות שיניים 24 שעות ומי יהיה בהן?

מדוע צריך מרפאת שיניים 24 שעות?

מרפאת שיניים 24 שעות במודיעין, בתל אביב, בחיפה ובכל מקום אחר בארץ פועלות במתכונת חירום כדי לטפל במטופלים שניזוקו וזקוקים לטיפול עכשיו. טיפולים כאלו לא סובלים דיחוי ולא רק בגלל שהבעיה גורמת לכאב הרב למטופל אלא בגלל שהיא יכולה להחמיר אם ימתין אפילו עוד כמה שעות. בעיות כאלו יכולות להיות שונות ומגוונות, כמו למשל גשר קוביות בשיניים שיצא מהמקום ויוצא אי נוחות בפה, שן שנעקרה מהמקום, שן שבורה שיכולה להיות מפגע אסתטי חמור לפני אירוע חשוב, דימום מאסיבי מהחניכיים וכן הלאה. אמנם לא כל בעיה יכולה להיות מטופל בטיפול חירום אך רובן הגדול כן.

האם יהיה רופא שיניים במרפאה?

רופא שיניים הוא אדם עסוק מאוד ובדרך כלל רופאים באופן כללי לא יהיו בטיפולי חירום. גם כאשר תזמינו אמבולנס לא יהיה בו רופא ולכן גם כאשר תגיעו לכל מרפאת חירום לא יהיה אחד כזה, להבדיל ממיון שהוא בית חולים גדול עם רופאים בכוננות. אמנם רופא שיניים הוא הסמכות הבחירה בטיפול אך בסופו של דבר את רוב טיפולי החירום אפשר לכל הפחות לעצור בעזרת שיננית מנוסה. לעתים יהיו רופאי שיניים צעירים ואף מתמחים שיעבדו במתכונת חירום אם כי זה מאוד תלוי במרפאה. לרוב אלו יהיו מרפאת שיניים במודיעין פרטית אך יש גם מרפאות שיניים ציבוריות שפועלות 24 שעות ביממה כולל שבת.  

כיצד נמצא מרפאה כזו במודיעין?

כדי למצוא מרפאת שיניים 24 שעות במודיעין אתם יכולים לשאול בני משפחה או מכרים, אפילו בפייסבוק. סביר להניח שלפחות אדם אחד יוכל לעזור לכם וזה יכול להיות מספיק במצב חירום. כמו כן אפשר להיכנס לגוגל ולחפש כאשר חיפוש כזה יניב תוצאות במהירות. חיפוש כזה הוא לא השלב האחרון כיוון שלאחר מכן אתם חייבים להתקשר לכמה מרפאת שיניים שנראות לכם טובות, ולבדוק האם הן באמת פתוחות. כמו כן תוכלו לספר להם את המצב הרפואי שלכם, להסביר אלו טיפולים עברתם ומה בדיוק הבעיה, ואז יספרו לכם האם אפשר לעזור לכם. יהיו בעיות שלא יוכלו לקבל טיפול.

כמה יעלה טיפול חירום במרפאה?

טיפול חירום במרפאה יכול לעלות במחיר משתנה מאוד כי הוא תלוי בפרמטרים רבים. קודם כל אם מדובר על מרפאת שיניים 24 שעות במודיעין והסביבה במגזר הפרטי אז המחיר תלוי במרפאה עצמה ולרוב יהיה גבוה יותר מהמרפאות הציבוריות. לעתים הטיפול יהיה באותו המחיר אך לרוב הוא יהיה מעט יקר יותר, כאשר התעריף יהיה גבוה רק בשעות הלילה. מרפאות שיניים אלו פועלות גם בשעות העבודה המקובלות ואז התעריף יהיה רגיל, כאשר צוות הטיפול יהיה מצומצם מה שיכול לאפשר למרפאה להעלות את המחיר רק במעט. אם המרפאה פועלת גם ביום שבת המחיר יהיה גבוה יותר.  

מרפאת שיניים במודיעין