בלוג קאונט


עבודה מהבית לסטודנטים

סטודנטים נחשבים לבעלי לוח זמנים עמוס במיוחד. קיים קושי רב לנהל את היומיום במשך תקופת הלימודים בשל אינספור מטלות, חובת הגעה לשיעורים, התכוננות למבחנים, כתיבת עבודות וכדומה. בתור סטודנטים כולנו רוצים לעבור את כל הקורסים ב״מכה ראשונה״, לקבל ציונים גבוהים ולנסות עד כמה שאפשר למצות את החוויה הזו וגם ללמוד משהו על הדרך ולא רק לסמן v על התואר הראשון ו/או השני. בנוסף לרצון זה, קיים קושי לעתים לשרוד את החודש והמאבק אחר הניסיון לשלם את כל התשלומים ולעמוד בכל ההתחייבויות הכספיות שלנו. בתור סטודנטים וודאי ניסיתם לתמרן בין לימודים לעבודה, נשחקתם ימים כלילות ומצאתם את עצמכם נפגעים הן מבחינה פיזית בשל הקושי לתפקד שעות על גבי שעות רצופות והן בלימודים עצמם.

 

אז מה אפשר לעשות – לנסות עבודה מהבית לסטודנטים!

שנות ה-2000 הן שנים בהן העולם הדיגיטלי שבו אנו חיים מאפשר לנו לנהל את עצמנו מרחוק. סוג של עולם גלובלי בו כל הפערים הגיאוגרפיים מצטמצטים ובתור סטודנטים אפשר לנצל את זה בתור יתרון לטובתנו, יתרון שיאפשר לנו לחסוך המון זמן, להתנהל מהבית, להרוויח כסף וכך גם אפילו ללמוד ולעבוד במקביל.

 

במקום לעבוד כמלצרים, כברמנים, כנציגי מכירות או בכל עבודה אחרת המתאימה לסטודנטים בתקופת התואר הראשון ו/או השני, ניתן לעבוד מהבית. איך עושים את זה? מנסים להגיע לחברות המאפשרות לעבוד מהבית או פונים לפרילנסרים המנהלים את העסק שלהם מהבית כמו למשל מקדמי אתרים, מעצבים גרפיים, כותבי תוכן, מתרגמים ועוד. עצמאיים רבים זקוקים לעזרה וסיוע בביצוע מטלות פשוטות שלא תמיד דורשות למידה או הכשרה ארוכה וכך אתם יכולים בעצם להיות שכירים של אותם אנשים עם משכורת שבהחלט תסייע לכם לסגור את החודש ולעמוד בכל התחייבויות שלכם. לרוב מדובר במשרות גמישות במיוחד מה שמאפשר לכם גם לתמרן מבחינת הזמנים, לכתוב עבודות ולהתכונן למבחנים מספיק זמן מראש.

 

עבודה מהבית לסטונטים ללא ספק חוסכת הרבה זמן ואנרגיה.