בלוג קאונט


המוצרים לגינה שתרצו להכיר

כולנו רוצים שתהיה לנו גינה "הכי יפה בעולם", אבל גם אם יש לנו איזה רעיון כללי לגבי איך אנחנו רוצים שהגינה תראה, אנחנו לא תמיד יודעים אילו מוצרים לגינה קיימים בשוק.

לפני שמתחילים במסע קנייות אינסופי, חשוב להכיר את המוצרים השונים העומדים לבחירתכם, ולתכנן, אפילו בקווי מתאר כלליים, איך תראה גינת החלומות לשכם. לפיכך, הכנו עבורכם רשימה של קבוצות שונות של מוצרים לגינה, שמהם תוכלו לבחור את המוצרים שמתאימים לכם ביותר.

מוצרים לגינה

דשא – דשא הוא אחד ממוצרי הגינה הפופולריים ביותר. הדשא משרה אווירה של שלווה ונחת. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של דשא, החל מדשא טבעי, שמגיע בצורת זרעי דשא או דשא מוכן המגיע במרבדים. בתחום טכנולוגיית הדשא הסינטטי חלה התקדמות רבה בשנים האחרונות, וניתן למצוא דשא סינטטי באיכות גבוהה מאוד.דשא סינטטי באיכות גבוהה אמנם יקר, אך יהווה חיסכון בהוצאות ההשקייה.

אדניות  – כיום קיים מגוון רחב מאוד של אדניות ועציצים הן מבחינת הגודל והן מבחינת החומר. אדניות מפלסטיק הן זולות באופן יחסי ומגיעות במגוון צבעים. אדניות טרקוטה העשויות חרס יחזיקו לשנים רבות, ומשתלבות בצורה טבעית עם הפרחים ששותלים בהן.

השקיה – נושא ההשקיה הוא תחום נרחב הכולל בתוכו צינורות השקייה, גלגלות השקייה המסייעות בשמירה על הצינור ועל שמירת הסדר בגינה, אקדחי מים להשקיה מותאמת ומדויקת, מחברים לצינור, ממטרות בגדלים שונים, משפך השקיה וברזים.

גדר לגינה – מלבד הגדר החיצונית. ניתן להשתמש בגדר לתיחום אזורים שונים בגינה. ניתן למצא גדרות העשויות מחומרים שונים וביניהן, גדר במבוק, גדר מתכת, גדר מענפי ערבה, גדר קנים ועוד.

סלעים ואבנים – זוהי עוד אפשרות עיצובית המוסיפה לחזות של הגינה. ניתן למצוא סלעים ואבנים בגדלים שונים, החל מאבן הטוף הקטנה, וכלה בסלעים כבדים.

תאורת לד – זהו תחום שמתפתח בהתמדה, וכבר כיום ניתן למצוא תאורת לד המתאימה לגינה. מנורת הלד ידועה בעמידותה ובחסכונותה, וניתן להשיגה בכמה צבעים. ניתן להשתמש בה להדגשת אלמנטים שוונים בגינה.

 

תחום המוצרים לגינה הוא תחום נרחב ביותר, ותכנון נכון יחסוך לכם זמן רב, והן הוצאה כספית מיותרת.