בלוג קאונט


המקור ערוץ 10

המקור ערוץ 10

תכנית הטלוויזיה המקור בערוץ 10 היא סוג של סדרת איכות המבצעת תחקירים עיתונאיים בהנחייתו של רביב דרוקר וברוך קרא. רביב דרוקר הוא עיתונאי ופובליציסט ישראלי בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הוא חתן פרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית, תואר לו זכה בשנת 2011. לרביב דרוקר קשת רחבה של הישגים עיתונאיים והוא חשף שלל של פרשיות ומינויים פוליטיים. בין השאר, חשף דרוקר את העובדה שכמות המצביעים בפועל בשנת 2007 הייתה נמוכה ביחס לאחוזי ההצבעה הגבוהים.

 

ברוך קרא גם הוא עיתונאי ישראלי שנחשב לכתב ופרשן חדשות 10 לענייני משפט. פועלו כעיתונאי מגוון ונרחב וגם הוא התלבלט בסיקור פרשות ציבוריות ביניהן פרשת הנשיא קצב, פרשת חיים רמון, פרשות אהוד אולמרט ועוד .

 

הסדרה משודרת החל ממאי 2009 ובשנת 2011 התכנית זכת  בפרס האקדמיה לטלוויזיה בתור תכנית האקטואליה הטובה ביותר. נכון לשנת 2016 צוות התחקירנים עשו עבודת רוחב לגבי שלל מקרים. בין המקרים המפורסמים אותם חקרו היו תקרית הולילנד, הסיפור על סודות הר הבית,  הסיפור חסר התקדים על פרשיית הבורסה ועוד.  מדובר בתכנית תחקירים שפותחת את העיניים לקהל הישראלי ומאפשר לנו להעביר ביקורת על דברים שמתרחשים בצורה שקולה בהתאם להוכחות הנפרסות ומוצגות בפנינו פעם אחר פעם.

 

ניתן להתעדכן לגבי כל התחקירים באתר החדשות של נענע 10 כולל כל המידע המדויק שפורסם בטלוויזיה תוך גם צפייה בסרטונים. לתכנית גם יש את עמוד הפייסבוק שזכה כבר למעל 12,000 לייקים ובו ניתן להציץ בתחקירי המקור. ניתן כמובן להגיב ולשתף ולהיות חלק בלתי נפרד מכל מה שקורה בתכנית. צוות התכנית חשף פרשיות רבות שעוררו סערה בקרב הציבור והמקור נחשבת לאחת התכניות המוערכות בטלוויזיה הישראלית.

 

צוות התכנית כולל כאמור את רביב דרוקר ורזי ברקאי, עופר שלח שפרש אחרי שעבר לפוליטיקה, מיקי רוזנטל, נסלי ברדה, ישראל רוזנר, ענת גורן ועוד.

 

מדובר בתכנית תחקירים מרתקת, מעניינת ומגוונת שמכניסה לטלוויזיה הישראלית תוכן איכותי שזוכה לאחוזי צפייה רבים.

https://www.youtube.com/watch?v=QW5L2-zCLx4