בלוג קאונט


חשבר לשיפוץ מעליות

חברה לשיפוץ מעליות

אם יש לכם מעלית בבניין, שיפוץ מעליות לא יפסח עליכם. כל מעלית צריכה לעבור חידוש או שיפוץ, בין אם קרה לה משהו ובין אם אלו נזקי הזמן שעשו את שלהם. יש הרבה חידושים שניתן להקנות למעלית מהצד הדקורטיבי ועד הצד המערכתי וחשוב להכיר את כל מה שמסביב לנושא.

כי למעלית שלכם מגיע יותר

אם אתם תוהים מתי עולה הצורך לחדש את המעלית, לא תמיד צריכה להיות בעיה כלשהי. לעתים המעלית תפעל בצורה טובה, גם בגלל שמי שהתקינה אותה הייתה חברה מקצועית ומנוסה וגם בגלל שאתם שומרים עליה היטב ודואגים לבדיקות תקינות ותחזוקה הולמת, אך עדיין שיפוץ מעליות מתבצע להרבה מעליות כאלו. במקרים אלו השיפוץ מתבצע כי למעלית שלכם ולכם מגיע יותר, מגיע לכם מעלית בסטנדרט הכי עדכני שיש ולא כזו שחורקת או שהחלקים שלה לא איכותיים. שיפוץ כזה יכול להיות משתלם מאוד להעמדת הבניין בסטנדרט הכי גבוה שיש ולספק איכות חיים אחרת.

 איך בוחרים חברה לשיפוץ מעליות?

  • כדי לבחור חברה לשיפוץ מעליות בצורה הכי טובה חשוב קודם כל להשוות בין ההצעות השונות כדי לדעת מה מציעים לכם בכל מקום. סקר שוק יכול לחשוף גם את כל הצעות המחיר וכך תוכלו להשוות בין כול החברות ולראות מה הכי משתלם, ומצד שני לקבל השוואה בין מקצועיות החברות והשירות שהן מעניקות וכך תוכלו לראות מה הכי מתאים לכם. למשל, יש חברות שמבצעות שיפוצי יוקרה ולא תמיד זה יהיה רלוונטי כלפיכם.
  • חברה לשיפוץ מעליות צריכה להתאים למה אתם רוצים לבצע. אם אתם רוצים לשפץ את המעלית בצד הדקורטיבי, חשוב מאוד שתתרשמו מהעבודות של אותה חברה ושלא תסתפקו רק בהבטחות או בהסברים שלה. תיכנסו לקטלוג שיש לה באתר האינטרנט ותראו אלו עבודות היא ביצעה ומי הלקוחות המרוצים שלה.

תמיד כדאי לשפץ ולא להקים מעלית חדשה

אם אתם תוהים האם שיפוץ מעליות הוא צעד הכרחי ומדוע לא להחליף את כל המעלית אם כבר מחליפים את חלקים רבים, חשוב שתדעו שבכל מקרה שיפוץ מעליות תמיד יהיה יותר משתלם. במעטים מהמקרים יותר משתלם להחליף את המעלית כולה וזה קורה רק כשהשלדה שלה או שכל המערכת הרוסה לחלוטין וצריך להתקין הכול מחדש.