בלוג קאונט


פרגולות עץ מחיר

פרגולות עץ מחיר

פרגולות עץ מחיר איך בונים פרגולה משתלמת וזולה?

אל תיתנו לתקציב הפיתוח שלכם לצאת מגבולותיו בגלל הפתעות לא צפויות – גלו מה העלויות התקנה הממוצעות של פרגולת עץ, על ידי מיקוד ושימוש במחשבון הנוח שלנו. אם אתם מחפשים פירוט של 2019 עבור עלות חומרי פרגולת עץ ומה יכול להיות עלות ההתקנה, הגעתם למקום הנכון.

כקבלן מנוסה ומורשה לשיפור בתים, אני יודע ממקור ראשון כמה זה צריך לעלות לרמות שונות-החל מהבסיסי, הטוב יותר וכמובן הטוב ביותר. אבירם גגות יספק לכם את המחיר המתאים לכם לפי כמות המטרים וסגנון הבניה. פשוט התקשרו אל אבירם גגות תבקשו פרגולות עץ מחיר זול והצעת מחיר לפרגולה לביתכם ואבירם יגיע אליכם ויתן לכם הצעת מחיר זולה וטובה.

העלויות יכולות לעלות במהירות, אם אתם מתחילים בתחום ומעולם לא ניסיתם להתקין פרגולת עץ לפני כן. אני ממליץ לכם בחום לשכור קבלן פרגולות עץ מורשה ומבוטח כדי להשלים את ההתקנה עבורכם.

לפני שתתחילו, הקפידו לקבל העתק של דרישות ההתקנה המומלצות של היצרן לפרגולות עץ, כדי לוודא שהפרויקט שלכם לא יעלה יותר כסף בטווח הרחוק.

פרגולת עץ- רשימת עלויות תמחור והתקנה

קבלו לפחות 3-5 הערכות לפני שאתם שוכרים קבלן פרגולות עץ – ההערכות הן בדרך כלל בחינם, אלא אם כן מדובר בשיחת שירות לתיקון.

צפו שמחירי פרגולות העץ ינועו בין חברות שונות – לכל חברה הוצאות תפעול שונות והוצאות-לוואי.

נסו להשיג מחירים בסוף הסתיו, תחילת החורף – עליכם לצפות בהנחות מחירים אגרסיביות על ידי המתנה לירידת העונה של הקבלן.

נסו לתקצב תוספת של 7-15% נוספים על מה שהמחשבון שלנו מוציא – כלומר; תצורות מורכבות, תבניות, מורכבות נוספת של ביתכם יוסיפו לעלות של פרגולת עץ.

בקרו בכל בית אספקה שמוכר את המותג הספציפי של פרגולת העץ שלכם ונסו לנהל משא ומתן על מחיר טוב יותר עם כל ספק – אני חוסך בממוצע 20%.

תזכרו, ישנם מספר רב של בתים עם פרגולות בישראל – מ: סגנון עכשווי, קולוניאלי, שכמייה, חווה, בונגלו, ויקטוריאני וכו'. אז קחו בחשבון ונסו לתקצב קצת יותר, לפני שתתחילו בפרויקט פרגולת העץ שלכם.