בלוג קאונט


שיש

כל מה שצריך לדעת על ניקוי משטחי שיש מקוורץ

משטחי שיש למטבח מוסיפים יופי ואלגנטיות לבית, והם בטוחים לחלוטין ומתאימים למטבח, לאמבטיה ואזורים אחרים. יצירות מופת טבעיות אלו מהוות את מוקד החדר בכל חדר, אך דורשים תשומת לב מיוחדת בכל הקשור לניקוי וחיטוי. שיש הוא אבן נקבובית וכאשר משטחים אלה באים במגע עם נוזלים חומציים זה יכול לגרום לצלקות, כתמים ונזק בלתי הפיך לאבן.

עם האיום של COVID-19, בעלי בתים פונים למוצרי ניקיון פופולריים כדי להרוג חיידקים ווירוסים, אך הם עשויים לעשות יותר נזק מתועלת. אקונומיקה, חומץ ומוצרי ניקוי קלאסיים כמו קלורוקס וליסול עלולים לגרום נזק בלתי הפיך למשטחי השיש. חומרי ניקוי אלה, למרות שהם עשויים להועיל לעצור את התפשטות המחלה, יכולים להרחיק את הברק ממשטח האבן שלך ולגרום לחריטה – סדרה של צלקות עמומות וקבועות.

הדרך הטובה ביותר לנקות משטחי שיש

הדרך הטובה ביותר לנקות משטח שיש היא באמצעות בקבוק ריסוס מלא בתערובת של מים חמים וסבון. באמצעות חומר ניקוי הכלים המועדף עליכם, תוכלו ליצור נוזל פשוט ובמחיר סביר, בריא לסביבה והרבה יותר טוב למשטח האבן שלכם מאשר חומרי ניקוי מלאים בכימיקלים שוחקים.

סבונים אנטיבקטריאליים הם התחלה מצוינת, אך לצורך חיטוי אמיתי נגד חיידקים ווירוסים כמו COVID-19 אנו ממליצים להוסיף איזופרופיל או אלכוהול חיטוי. אלכוהול חיטוי הוא חומר מצוין שלא יפגע, יכתים או יחרוט את משטחי השיש שלכם.

הכנת התערובת קלה ותוכלו להכין אותה בבית תוך מספר דקות. מלאו בקבוק ריסוס נקי במי ברז חמים. לאחר מכן, הוסיפו טיפה אחת של חומר ניקוי נוזלי וארבע כפות של אלכוהול חיטוי על כל שמונה גרם מים, ושקשקו בעדינות כדי לערבב הכל.

ניקוי וחיטוי משטחי שיש נגד COVID-19

אנו ממליצים לנקות את משטחי השיש לפחות פעם ביום. אם אתם שופכים נוזלים על משטח השיש, יבשו מהר ככל האפשר באמצעות מגבת למניעת כתמים. אלכוהול אינו שוחק וניתן להשתמש בו לאורך כל היום מבלי לפגוע במשטח האבן שלכם. לניקוי משטחי השיש:

  • הכינו את פני השטח: כדי למנוע שריטות, קחו סמרטוט יבש ונקו בעדינות את כל הפירורים והפסולת הממלאים את משטחי השיש שלכם.
  • רססו את השיש שלכם:השתמשו בנוזל הניקוי שלכם, רססו היטב את השיש שלכם ותנו לנוזל לשבת לפחות דקה.
  • נגבו את השיש שלכם:יש לשטוף את הסבון מהסמרטוט שלכם ולנגב את שאריות הסבון למניעת פסים לאחר הייבוש.
  • יבשו את משטחי השיש שלכם:ייבשו את משטחי השיש שלכם באמצעות מגבת נקייה כדי להסיר מים שנשארו ולהשאיר את משטחי השיש שלכם נוצצים.