בלוג קאונט


משלוחים

מדוע חברות משלוחים מקבלות תלונות רבות?

זה לא כל כך פשוט לנהל חברת שליחויות, לעסק צפוי זמנים קשים. חברות משלוחים עומדות בפני מכשולים רבים שעשויים לגרום לעסק לפשוט רגל בגלל נסיבות כמו סחורות שנפגעו, הזמנות שבוטלו, שכר טרחה משפטי או אי מסירה של המשלוח.

בתחילה, שירותי הדואר נוצרו מנקודת מבט של B2B. כאשר השירות הופנה גם ללקוחות פרטיים, נהיה צורך לבצע את איסוף החבילות בסניפי הדואר. משלוחים בבית הם אתגר חדש ולעיתים קרובות הלקוח אינו בבית בזמן שהשליח מגיע. כל זה עלול ליצור בעיות וחוסר שביעות רצון מצד הלקוח.

למרות שחברות שליחויות מסייעות לעסקים אחרים לשגשג, לא ניתן לבצע הכל בצורה מושלמת וזו הסיבה שרמת אי שביעות הרצון גבוהה מאוד. ההכנסות של שירותי השליחויות באירופה גדלות מדי שנה וההערכה היא שההכנסה עשויה להגיע ליותר מ -4 מיליארד דולר. אפילו עם כל התלונות הללו באתרי האינטרנט, חברות כמו Trustpilot, Portal Da Queixa מנסות, בין השאר, לעמוד בקצב התלונות.

כאשר אתם מצפים שיגיע משלוח, חברת המשלוחים עשויה להתמודד עם המציאות מבולגנת של העולם האנלוגי שלנו. משלוחים שהוחמצו היא בעיה אדירה שלקוחות רבים נוטים לקחת לאתרי השליחויות. יותר מ -10% ממרבית המסירות נכשלות בפעם הראשונה במחיר העצום של עלות השליחויות החוזרות.

תלונות תכופות מגיעות כאשר הדוור מוסר חבילות בלי לדפוק בדלת כדי לחסוך זמן. בהזדמנויות אחרות הזמן הוא גורם מכריע בהעברת חבילות יקרות ערך.

חברות שליחויות עם מערכת המעקב שלהם תאפשר ללקוח לבדוק את התקדמות הנהג המספק את החבילה שלו בכל עת. לאחרונה שדרגה מגן אקספרס את הכלי הזה כדי להציע ללקוחות חוויה משופרת ומידע מפורט יותר על מצב המשלוחים שלהם.