בלוג קאונט


דירות

קישוטי דירות מועדפים

אל תחפשו יותר מתחמי דירות ברמת גן מכיוון שלפגודה יש את הבית המושלם עבורכם! קהילת היוקרה שלנו כיסתה את כל הבסיסים עם דירות מדהימות ושירותים קהילתיים. בדירות שלנו של חדר, שתיים ושלושה אנו מספקים תוכנית אדריכלית עם המאפיינים הביתיים הטובים ביותר עבור תושבינו כמו מכשירי פלדה אל חלד חלקים, קמינים חמים ומרפסות פרטיות או פטיו כדי ליהנות ממזג האוויר המושלם ברמת גן. הבתים שלנו כבר מעוצבים בגימורי יוקרה, אך הנה עוד כמה רעיונות לקישוט שתוכלו לנסות בבית החדש שלכם!

 

תתלו וילונות

 

חלונות יכולים להיראות קצת מונוטוניים אבל פתרון פשוט כדי להסיח את הדעת מן התריסים המשעממים הוא הוספת וילונות. תוכלו לבחור בקלות עיצוב וצבע שישלים את הדירה שלכם. וילונות הם דרך מצוינת לשלוט בכמות האור החודרת פנימה ויכולים להפוך את ביתכם להרבה יותר חמים.

 

לכו על נושא

 

התבססו על העיצוב הקיים בדירתכם ובלוח צבעים מרכזי או חומר, זה יאסוף ברגע את ביתכם יחד. מציאת מראה מגובש יכול לשפר מיידית את הרושם של הבית שלכם. התמקדות בפרזול מתכתי כמו זהב ורד או הבנת לוח הצבעים שבחרתם יקל על הוספת עוד קישוטים.

 

שנו את גוף התאורה

 

כשהכול מתבהר בביתכם, דרך קלה להוסיף את האישיות שלכם היא להחליף את התאורה הראשית. האור הוא היבט חשוב בעיצוב הבית והוא יכול לשנות לחלוטין את סגנון ביתכם. החלפת כיסוי הנורה המשעמם בגוף מעוצב גיאומטרי יכול לתת אווירה מודרנית ובחירת מנורה בסגנון פשוט יכולה להציג תחושה תעשייתית. תמצאו את הסגנון שלכם ותנסו אותו!

 

צרו איתנו קשר היום